Strona główna >Sklepy >Netto
Treść dla osób pełnoletnich
Treść dla osób pełnoletnich
Treść dla osób pełnoletnich
Treść dla osób pełnoletnich
Treść dla osób pełnoletnich
Netto proponuje swoim klientom korzystanie z superokazji, które znajdują się w cotygodniowych ofertach. Gazetki promocyjne liczą kilkanaście stron atrakcyjnych przecen. Zazwyczaj ich liczba wynosi 11 lub 16. Promocji podlegają różnorodne artykuły dostępne w sklepach Netto. Przede wszystkim w gazetkach można znaleźć produkty spożywcze. Oprócz tego umieszczane są tam artykuły chemiczne, kwiatki oraz akcesoria przeznaczone do użytku domowego. Gazetki są bardzo przejrzyste, dzięki czemu planowanie i robienie zakupów w tej sieci staje się łatwiejsze.
Netto proponuje swoim klientom korzystanie z superokazji, które znajdują się w cotygodniowych ofertach. Gazetki promocyjne liczą kilkanaście stron atrakcyjnych przecen. Zazwyczaj ich liczba wynosi 11 lub 16. Promocji podlegają różnorodne artykuły dostępne w sklepach Netto. Przede wszystkim w gazetkach można znaleźć produkty spożywcze. Oprócz tego umieszczane są tam artykuły chemiczne, kwiatki oraz akcesoria przeznaczone do użytku domowego. Gazetki są bardzo przejrzyste, dzięki czemu planowanie i robienie zakupów w tej sieci staje się łatwiejsze.
Netto to sieć dyskontów spożywczych z duńskimi korzeniami, obecna w Polsce od 1995 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi, w tym przejęciu sklepów Tesco, marka zbudowała silną pozycję na rynku i stale rozszerza swoją obecność – szczególnie w centralno-wschodniej Polsce. Na początku 2023 roku sieć liczyła ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudniając blisko 9 tys. pracowników. Nowoczesny format sklepów Netto 4.0 oferuje klientom przemyślane rozwiązania, takie jak kasy samoobsługowe, bogaty wybór świeżych owoców i warzyw, odpiekane na miejscu pieczywo czy produkty non food. Wnętrza sklepów nawiązują do estetyki skandynawskiej – są proste, jasne i funkcjonalne. W ofercie dostępnych jest około 3,5 tys. produktów, w tym popularne marki własne:
Netto angażuje się również w działania prospołeczne i środowiskowe:
Netto realizuje strategię ASPIRE’28, zbliżając się do otwarcia sklepu nr 700 oraz planując osiągnięcie 1000 placówek do końca 2028 roku.