Dodaj sklep Biedronka do ulubionych

Strona internetowa:

http://www.biedronka.pl/pl

Liczba gazetek:

366

Biedronka - promocje

Biedronka to jedna z największych sieci handlowych w Polsce, która podejmuje wiele działań, aby zachęcić klientów do odwiedzania swoich sklepów. Oprócz gazetek promocyjnych, na kupujących czekają także akcje specjalne, szeroki wachlarz marek własnych oraz program lojalnościowy. Sprawdź, jak m ...

ożesz zyskać podczas zakupów w Biedronce.</p> <p><strong>Co można znaleźć w gazetkach promocyjnych Biedronki?</strong></p> <p>Biedronka regularnie publikuje gazetki promocyjne, a w każdym tygodniu zazwyczaj obowiązują przynajmniej 3-4 różne oferty. Często są one podzielone tematycznie – poza artykułami spożywczymi, pojawiają się także promocje na artykuły gospodarstwa domowego czy odzież. Sieć organizuje także tematyczne tygodnie, podczas których można kupić np. gotowe dania charakterystyczne dla wybranych kuchni świata.</p> <p>Gazetki Biedronki zazwyczaj obowiązują przez jeden tydzień, ale zdarzają się promocje, które trwają dłużej – nawet do miesiąca. Z uwagi na duże zainteresowanie i często ograniczone ilości – warto odwiedzać sklepy już w pierwszych dniach obowiązywania gazetki promocyjnej, gdyż później kupienie wymarzonego produktu może być zadaniem trudnym do wykonania. Dodatkowe oferty są przygotowywane przed świętami – Wielkanocnymi oraz Bożego Narodzenia.</p> <p><strong>Słodziaki i Świeżaki</strong></p> <p>Od kilku lat Biedronka organizuje także akcje, które polegają na zbieraniu naklejek podczas codziennych zakupów. Naklejki można następnie wymienić na nagrody – cieszące się zainteresowaniem przede wszystkim wśród najmłodszych. W ostatniej edycji Biedronka proponowała swoim klientom maskotki – Słodziaki, a w poprzedniej akcji były to Świeżaki (m.in. Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta czy Kalafior Krzyś).</p> <p>Aby zdobyć Świeżaka bez dodatkowej opłaty – należało zebrać 60 naklejek, co wcale nie było zadaniem prostym. Kasjerzy wydawali jedną naklejkę za każde 40 zł zostawione w Biedronce, ale do tego rachunku nie wliczały się m.in. alkohole oraz papierosy. Dla mniej cierpliwych dostępna była opcja z dopłatą – po zebraniu 30 naklejek, maskotkę można było nabyć za 19,99 zł.</p> <p>Zasady przy okazji akcji „Gang Słodziaków” – tu także jedną naklejkę otrzymywaliśmy za każde 40 zł na paragonie. Dodatkowo można było jednak otrzymać premie – 1 naklejkę za zakup owoców lub warzyw i kolejną dla osób zarejestrowanych w programie „Moja Biedronka”. Za zebranie 15 naklejek każdy mógł otrzymać bezpłatny egzemplarz specjalnej książki – „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.</p> <p><strong>Marki własne</strong></p> <p>Biedronka oferuje wiele produktów markowych, ale bardzo często na jej półkach możemy zobaczyć także tzw. marki własne. To wyroby, które są dostarczane przez zewnętrzne firmy (często bardzo znane i lubiane), ale sygnowane marką należącą do Biedronki. To pozwala zaoszczędzić m.in. na kosztach marketingu, a w konsekwencji zaproponować niższe ceny.</p> <p>Wśród dostawców produktów pod marką własną w Biedronce, możemy znaleźć m.in. firmę Develey, które produkuje sos czosnkowy Madero, majonez Splendido, musztardę Rikka czy ketchup Tomatini. Firma Mlekpol dostarcza z kolei sery Światowid, śmietany Mleczna Dolina oraz sygnowane tą samą marką masło.</p> <p>Kraina Wędlin to marka za którą kryją się wyroby firmy Morliny (m.in. szynka konserwowa, kiełbasa myśliwska czy parówki). Popularna wśród klientów Golonka „Nasze Smaki”, to z kolei produkt koncernu mięsnego Sokołów. Zastanawiasz się kto produkuje pierogi i inne gotowe dania spod marki Swojska Chata? To uznany producent tego typu produktów, czyli Turek.</p> <p>Wśród marek własnych znajduje się także „TuBiedronka”. To wirtualny operator telefonii komórkowej, a sama oferta powstała we współpracy z T-Mobile. Na użytkowników czekają atrakcyjne ceny – rozmowy bez limitu za 19 zł miesięcznie oraz 5GB internetu po doładowaniu za 20 zł i aż 10GB przy doładowaniu za minimum 30 zł.</p> <p><strong>Moja Biedronka</strong></p> <p>Dla stałych Klientów został przygotowany program lojalnościowy „Moja Biedronka”. To karta, która pozwala korzystać ze specjalnych ofert tylko dla zarejestrowanych członków oraz otrzymywać dodatkowe naklejki przy okazji akcji z maskotkami. Na kartę nie zbieramy żadnych punktów, dzięki czemu korzyści z jej posiadania odczujemy od razu przy kasie.</p> <p>Na jakie oferty można liczyć? Przeglądając dowolną gazetkę promocyjną bez trudu zorientujemy się na jakich produktach zaoszczędzimy posiadając kartę „Moja Biedronka”. Przykładowo – za schab zamiast 14,99 zł zapłacimy 8,99 zł (za kilogram), a na szynce wieprzowej oszczędzimy aż 40% ceny. Aby skorzystać z niższej ceny należy przy kasie okazać kartę lub – po internetowej rejestracji – podać kasjerowi numer telefonu.</p>Rozwiń tekst

O sieci Biedronka

Biedronka to jedna z największych sieci handlowych w Polsce – wg danych serwisu Gazetkowo.pl na koniec marca 2019 roku dysponowała ona 3.063 sklepami w całym kraju (wliczając sklepy w budowie oraz te przeznaczone do zamknięcia). Najwięcej Biedronek znajduje się w Warszawie (155), a na kolejnych miejscach plasują się: Poznań (73), Wrocław (68), Gdańsk (63) oraz Kraków (59 lokalizacji). Właścicielem sieci jest portugalska firma Jeronimo Martins.

Perła w portugalskiej koronie

Dla Portugalczyków polski biznes to prawdziwa perła w koronie – generuje on ponad połowę przychodów konsorcjum na całym świecie. Wbrew obiegowej opinii, zagraniczny właściciel wcale nie oznacza niepłacenia podatków w naszym kraju. Jeronimo Martins to jeden z największych podatników w Polsce, a według danych Ministerstwa Finansów w roku 2017 tylko z samego podatku dochodowego (CIT) uiścił on do budżetu kwotę 460 mln zł.

Wysokie podatki płacone przez właściciela Biedronki nie powinny jednak dziwić, bo firma co roku zwiększa swoją sprzedaż – i to pomimo zakazu handlu w niedziele. W roku 2018 zostawiliśmy w kasach dyskontu rekordową kwotę 11,69 mld euro, czyli w przeliczeniu około… 50 miliardów złotych! To więcej niż w 2017 roku - o niemal 1,5 mld złotych, a trzeba dodać, że dni handlowych było w ubiegłym roku o 21 mniej niż w poprzednim roku.

Szacuje się, że Polacy wydają na zakupy – artykułów spożywczych czy gospodarczych – około 250 miliardów złotych rocznie. To pozwala przyjąć, że co piąta złotówka z naszych portfeli trafia właśnie do Biedronki. Nie powinien więc dziwić fakt, że sieć ta nieustannie otwiera nowe punkty sprzedaży i coraz mocniej rozpycha się na niezwykle konkurencyjnym rynku.

Historia Biedronki

Już 4 kwietnia 2019 roku, Biedronka będzie obchodziła swoje 24. urodziny. W pierwszej połowie 1995 roku został bowiem otwarty pierwszy punkt sprzedaży w Poznaniu przy ul. Newtona. Założycielem biznesu był Polak, Mariusz Świtalski. Przez kolejne dwa lata Biedronka rozwijała się jako rodzime przedsiębiorstwo - aż do momentu, gdy liczącą ponad 200 sklepów sieć kupili w 1997 roku Portugalczycy z Jeronimo Martins.

Od tego momentu rozwój dyskontów z owadem w logo nabrał jeszcze szybszego tempa. W kolejnych latach otwierano średnio 120 nowych sklepów rocznie, także dzięki przejęciom (największym z nich był zakup niemieckiej sieci Plus). W roku 2014 otwarty został sklep w Milanówku – była to lokalizacja numer 2.500 w kraju. Uwzględniając zarówno otwarcia, jak i zamknięcia poszczególnych punktów – w tym roku wielkość sieci ustabilizuje się na poziomie powyżej 3.000 adresów.

Historia Biedronki to jednak nie tylko jasne karty i szybki rozwój. Sieci przez długi czas towarzyszyła opinia pracodawcy, który nie dba o swoich pracowników. Finałem sprawy był głośny telewizyjny reportaż oraz sprawy przed sądami pracy. W ciągu 15 lat, które minęły od tamtych wydarzeń wiele się jednak zmieniło, a dzisiaj Biedronka oferuje swoim pracownikom nie tylko atrakcyjne warunki płacowe, ale także szereg dodatkowych benefitów.

Czy w Biedronce można płacić kartą?

Chociaż może się to wydawać nieprawdopodobne, to jeszcze w połowie 2014 roku w Biedronce nie można było płacić kartą! Sieć akceptowała przede wszystkim gotówkę, a od pewnego momentu także płatności za pośrednictwem aplikacji mobilnej banku Pekao. Dopiero w czerwcu 2014 roku w sklepach sieci zaczęły pojawiać się terminale, a dzisiaj trudno wyobrazić sobie, że za chleb i masło nie można zapłacić popularnym plastikiem.

Dumni z naszych

Od czerwca 2010 roku, przez kolejne 4 lata, Biedronka była oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej – zarówno seniorskiej, jak i młodzieżowej. Logo sklepu pojawiało się także przy okazji rozgrywek Pucharu Polski.