Liczba gazetek:

215

Lidl - promocje

Z uwagi na skale swojej działalności, Lidl często organizuje duże akcje promocyjne, które przyciągają do sklepów prawdziwe tłumy. Oprócz wydawanych regularnie gazetek promocyjnych, na klientów czekają także produkty pod markami własnymi w atrakcyjnych cenach oraz wyroby znanych producentów – ...

nie tylko spożywcze. Cyklicznie pojawiają się także specjalne wydawnictwa książkowe, które można otrzymać po zebraniu określonej ilości specjalnych naklejek.

Lidl od początku swojego istnienia bardzo szybko się rozwijał. Po 15 latach od otworzenia pierwszego sklepu istniało już 460 filii w Niemczech. Jest to sieć sklepów dyskontowych, które należą do Schwarz-Gruppe. W Polsce pierwszy Lidl powstał w 2002 r. i cieszy się popularnością aż do dzisiaj. Sieć współpracuje z wieloma polskimi producentami, takimi jak Tarczyński S.A., Mlekovita czy Sokpol.

Co można znaleźć w gazetkach Lidla?

Gazetki promocyjne Lidla oferują swoim klientom wiele różnorodnych towarów, po które warto wybrać się do sklepu. Przede wszystkim są to artykuły spożywcze, ale promocje dotyczą również artykułów chemicznych i kwiatów. Wiele innych promocyjnych produktów można znaleźć w katalogach, które również Lidl przedstawia swoim klientom. Wśród nich znajdują się m.in. ubrania, zabawki, sprzęty domowe i ogrodowe oraz elementy wyposażenia wnętrz.

Bardzo popularne dla Lidla są tygodnie tematyczne organizowane przez sieć od wielu lat. Początkowo pojawiało się ich tylko kilka w ciągu roku, natomiast teraz ich liczba została zwiększona do tego stopnia, że pojawiają się właściwie w każdym tygodniu. Jest to idealna okazja na kupienie zagranicznych produktów w atrakcyjnych cenach. Klienci uwielbiają tę akcję kulinarną, o której również można się dowiedzieć z gazetki promocyjnej.

Marki własne w sklepach Lidl

W sieci sklepów Lidl bardzo często możemy znaleźć tzw. „marki własne”, które oznaczają wyroby kierowane specjalnie do Lidla. Znajduje się wśród nich m.in. Ryneczek Lidla, który oferuje duży wybór świeżych owoców, warzyw, ziół i kwiatów. Ponadto na półkach sklepu znajdują się produkty znanego z reklam Rzeźnika, który proponuje klientom drób i wieprzowinę.

Rozwiń tekst

O sieci Lidl

Lidl, to niemiecka sieć handlowa, która systematycznie rozwija swoją obecność w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Aktualnie jej sklepy można znaleźć w aż 26 europejskich państwach, a oprócz Polski jest to m.in. Francja, Holandia, Słowacja, Szwajcaria czy Węgry. Nazwa koncernu pochodzi o nazwiska jego założyciela – emerytowanego nauczyciela Ludwiga Lidla.

Początki działalności Lidla datuje się na rok 1930, ale dynamiczny rozwój sieci ma miejsce od lat 70. ubiegłego stulecia. Do roku 1989 zakupy w Lidlu można było zrobić wyłącznie w Niemczech, a pierwszy oddział poza granicami tego kraju został ulokowany we Francji. Już wtedy stawało się naturalne, że tylko międzynarodowa ekspansja pozwoli uzyskać istotną pozycję w negocjacjach z dostawcami produktów.

Lidl wchodzi do Polski

Nie tylko bliskie sąsiedztwo z Niemcami, ale także istotne wzrosty w wymianie handlowej z Polską sprawiły, że nasz kraj stał się jednym z ważniejszych punktów na mapie rozwoju sieci. W roku 2002 – czyli już ponad 17 lat temu – został otwarty pierwszy Lidl w Polsce. Od tego czasu przybyło ponad 600 nowych punktów sprzedaży, a dzisiaj sieć z charakterystycznym żółto-niebieskim logo jest jedną z większych w kraju.

Właścicielem sieci jest Schwarz-Gruppe, do której należą także sklepy Kaufland. Firma jest jednym z największych płatników podatku dochodowego od firm (CIT) w Polsce. Według danych Ministerstwa Finansów, za rok 2017 z tego tytułu do budżetu trafiło około 110 milionów złotych. Do tej kwoty należy oczywiście doliczyć także VAT oraz inne podatki wpłacane do budżetu.