Aktualne gazetki Lidl 11.10

Treść dla osób pełnoletnich
newspaper - Spożywcze - Lidl
LidlKarta win
Treść dla osób pełnoletnich
newspaper - Spożywcze - Lidl
LidlMocny katalog

Gazetki promocyjne podobnych sklepów

Treść dla osób pełnoletnich
newspaper - Spożywcze - Dino
DinoKatalog alkoholowy
Treść dla osób pełnoletnich
newspaper - Spożywcze - Netto
Netto30 lat Netto z Wami!
Treść dla osób pełnoletnich
newspaper - Spożywcze - Netto
NettoMocna kolekcja - wina

Produkty z gazetek Lidl 11.10

Treść dla osób pełnoletnich

Treść dla osób pełnoletnich

Treść dla osób pełnoletnich

Treść dla osób pełnoletnich

Treść dla osób pełnoletnich

Informacje o Lidl

Lista sklepów Lidl

warszawa
bełchatów,
białystok,
bielsko-biała,
bydgoszcz,
bytom,
chorzów,
częstochowa,
dąbrowa górnicza,
elbląg,
gdańsk,
gdynia,
gliwice,
katowice,
kielce,
kraków,
lublin,
łódź,
olsztyn,
opole,
poznań,
radom,
ruda śląska,
rybnik,
rzeszów,
sosnowiec,
szczecin,
tarnów,
toruń,
tychy,
wałbrzych,
włocławek,
wrocław,
zabrze,
zielona góra,
aleksandrów kujawski,
aleksandrów łódzki,
andrespol,
andrychów,
augustów,
banino,
baranów,
baranowo,
barcin,
barczewo,
barlinek,
bartoszyce,
będzin,
biała podlaska,
białobrzegi

Lidl - promocje

Lidl Polska, jako świadoma organizacja, bierze odpowiedzialność nie tylko za aspekt biznesowy swojej działalności, ale również za wielowymiarowe i zrównoważone funkcjonowanie w otoczeniu, w którym działa. Komfort dokonywania zakupów przez klientów, odpowiedzialne wykorzystywanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy dla pracowników oraz relacje z partnerami biznesowymi oparte na zaufaniu stanowią fundament codziennej działalności firmy. Wartości te zostały określone w Zasadach Korporacyjnych oraz w Kodeksie Postępowania (Code of Conduct).

W codziennej pracy Lidl Polska przywiązuje szczególną wagę do odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej. W 2019 roku firma została uhonorowana nagrodą Retail Business Awards jako przedsiębiorstwo, które ma największy wpływ na kształtowanie trendów rynkowych, konsumenckich i produktowych na krajowym rynku FMCG. Lidl Polska stanowi wzór do naśladowania nie tylko dla konkurencji z branży, lecz także dla firm z innych sektorów polskiej gospodarki.

O sieci Lidl

Lidl Polska od 2002 r. jest dla klientów niezawodnym partnerem w zakresie codziennych zakupów spożywczych i przemysłowych wysokiej jakości produktów, w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony.