W Biedronce znajdziesz produkty przecenione nawet o 50 proc.

Sieć sklepów Biedronka już od długiego czasu stara się zachęcać klientów do działań ekologicznych. Jednym z najnowszych pomysłów jest przecenianie produktów żywności z bliskim terminem przydatności nawet o 50 proc. To rozwiązanie ma pomóc w ograniczaniu marnowania jedzenia, a także pozwolić konsumentom zakupić wysokiej jakości towary w jeszcze niższych cenach. Akcja ruszyła 27 stycznia w 136 sklepach sieci. Podpowiadamy, jakie przecenione produkty znajdziesz w Biedronce!

Wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych cenach

Wśród produktów z bliskim terminem przydatności, które Biedronka postanowiła przecenić o 50 proc. znajdziesz przede wszystkim świeże mięso, ryby, sushi, a także wybrane produkty z chłodni. Wszystkie artykuły charakteryzują się wysoką jakością. Już teraz możesz kupić je w naprawdę niskich cenach. Produkty zostały oznaczone na froncie specjalną naklejką. Na niej zapisano hasło przewodnie akcji, które brzmi „Szanujmy żywność”.

Musisz jednak pamiętać, że ta promocja nie dotyczy produktów objętych innymi rabatami. O wyborze artykułów, które zostaną przecenione decydują kierownicy poszczególnych sklepów. W akcji udział biorą placówki zlokalizowane w takich województwach, jak mazowieckie, wielkopolskie, lubuskie, lubelskie, podkarpackie oraz świętokrzyskie.

Nie marnujmy żywności!

Główną myślą przewodnią Biedronki podczas tworzenia tej akcji było ograniczenie marnowania żywności. Sieć już kilka lat temu postanowiła działać na rzecz ekologii. Przecenianie przez nią żywności z bliską datą przydatności ma na celu zachęcenie klientów do kupowania produktów, które za kilka dni zostaną wyrzucone. Dzięki temu jedzenie nie będzie marnowane w tak dużych ilościach, a klienci zyskają okazję do zaoszczędzenia sporej sumy pieniędzy. Konsumenci mogą kupić wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Biedronka chętnie podejmuje współpracę z różnymi organizacjami, które opowiadają się za działaniem na rzecz środowiska.

Kiedy zakończy się akcja?

Biedronka nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ chce sprawdzić, jakie będzie zainteresowanie klientów kupowaniem produktów z bliskim terminem przydatności. Jeśli konsumentom ten pomysł się spodoba, akcja ma szansę pozostać w sklepach sieci na długo. Pracownicy Biedronki będą sprawdzali zainteresowanie klientów taką formułą. Sieci zależy przede wszystkim na zadowoleniu konsumentów, ale także na przyczynianiu się do dbania o środowisko. Okazało się, że te dwa cele można połączyć. Teraz tylko pozostaje mieć nadzieję, że klienci chętnie będą wspierać pomysł sieci.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci