Lidl będzie sprzedawał torebki Michaela Korsa

2019-05-12

|

Sieci handlowe

Lidl będzie sprzedawał torebki Michaela Korsa

Już od jutra w swoim sklepie internetowym Lidl będzie oferował torebki damskie znanej marki modowej Michael Kors. Dla osób, które lubią luksusowe produkty jest to prawdziwy rarytas, gdyż sieć zapowiedziała ceny o wiele niższe od tych, które znajdziemy w butikach producenta. Co ważne, ta oferta nie będzie w ogóle dostępna w sklepach stacjonarnych należących do niemieckiej sieci.

Na początku kwietnia 2019 roku Lidl uruchomił w Polsce sklep internetowy, który ma w ofercie kilkaset produktów z kategorii innych niż artykuły spożywcze. Nowością w asortymencie on-line już od jutra będą torebki Michaela Korsa. To nie pierwszy przypadek, gdy Lidl sprzedaje produkty znanych marek, ale pierwsza sytuacja w której jest to produkt z najwyższej – także cenowo – półki.

Torebki Michaela Korsa w Lidlu

Na klientów sieci czeka kilka propozycji, takich jak torebka Michael Kors Jet Set Item Chain, wykonana ze 100% skóry i posiadająca pasek na ramię wykończony gustownym łańcuszkiem. Jej cena w internetowej ofercie Lidla to 799 zł z wliczonym kosztem przesyłki. Kolejną propozycją jest model Jet Set Travel Chain z czterema wewnętrznymi kieszeniami i odpinanym, skórzanym paskiem wykończonym złotym łańcuszkiem (także za 799 zł).

alt

Inne dostępne w ofercie modele to:

  • Sady LG Tote (799 zł)
  • Ciara Tote (799 zł)
  • Borsa Ellis Satchel Large (799 zł)
  • Vivianne Small Shloulder Flap (599 zł)

Aktualizacja

Torebki Michaela Korsa w Lidlu cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, a cały asortyment został już wyprzedany. Wokół oferty pojawiły się także kontrowersje, gdyż okazało się, że producent nie miał z ofertą nic wspólnego, a asortyment pochodził z nieoficjalnej dystrybucji. To oznacza, że sieć weszła w posiadanie torebek wskutek współpracy z niezależnym dystrybutorem, a nie samym Michaelem Korsem.

Oczywiście nie oznacza to, że kupione artykuły są nieoryginalne lub wadliwe, ale kładzie się to lekkim cieniem na wizerunku Lidla. Aktualnie sprawa jest badana przez przedstawicieli Michaela Korsa, którego wizerunkowi także nie służy promocyjna sprzedaż torebek w dyskoncie. W tym momencie mało prawdopodobne wydaje się szybkie pojawienie kolejnej partii towaru w internetowym sklepie Lidla.