Carrefour promuje ceny niskie jak dawniej

12.01.2021

|

Sieci handlowe

Carrefour promuje ceny niskie jak dawniej

7 stycznia 2021 roku ruszyła nowa kampania Carrefour „Ceny niskie jak dawniej”. Misją akcji jest objęcie najbardziej popularnych produktów i zmniejszenie ich cen, aby każdy z klientów mógł z nich skorzystać.


Na czym polega kampania „Ceny niskie jak dawniej”?


Sieć Carrefour postawiła sobie za główny cel prowadzenie jak najatrakcyjniejszych cen na produkty znane i lubiane wśród klientów. Właśnie dlatego pośród asortymentu, który bierze udział w nowej kampanii „Ceny niskie jak dawniej”, pojawiły się produkty ekologiczne, regionalne, lokalne oraz te sygnowane marką Carrefour. Co więcej sieć zdecydowała się obniżyć aż 1000 artykułów pierwszej potrzeby. Wybrane zostały one przez klientów, którzy mogli wskazać, które z wymienionych produktów są im niezbędne na co dzień. Wśród ulubionych elementów znalazły się kosmetyki, chemia gospodarcza, karmy dla zwierząt, a także artykuły spożywcze. Akcja potrwa przez cały rok i obejmie wszystkie sklepy sieci.


Skąd pomysł na kampanię?


Ruch ze strony Carrefour nie jest przypadkowy. Szalejąca na świecie pandemia zburzyła spokój wielu osób, które straciły pracę, a co za tym idzie ich finanse zostały znacznie uszczuplone. Właśnie dlatego sieć zdecydowała, że na tyle, na ile to możliwe, chce zapewnić swoim klientom bezpieczeństwo, jeśli chodzi o zakupy w ich sklepach. „Poprzez naszą kampanię „Ceny niskie jak dawniej” chcemy pokazać klientom naszą nową ofertę produktów w atrakcyjnych cenach, takich, jak z najlepszych pamiętanych przez nas czasów. Kampanię wspiera atrakcyjna komunikacja w mediach, odwołująca się do sentymentu i przyjemnych wspomnień Ostatnie miesiące były dla naszych klientów trudne, tym bardziej więc chcemy dać im poczucie bezpieczeństwa finansowego podczas codziennych zakupów, nawiązując do cen niskich jak dawniej.” mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. To bardzo ważne z punktu widzenia nie tylko klientów, ale także sieci. Dzięki temu znacznie łatwiej jest zbudować relację i zyskać zaufanie konsumentów, którzy chętniej odwiedzają sklepy, w których się o nich dba.


Transformacja Żywieniowa w sklepach Carrefour


Carrefour od 2018 roku stale wdraża strategię Transformacji Żywieniowej. Udostępnia klientom stały dostęp do produktów najwyższej jakości, bez konieczności płacenia za nie dużych pieniędzy. Wśród asortymentu tego rodzaju znalazły się świeże warzywa i owoce od zaufanych lokalnych dostawców oraz certyfikowane produkty bio. Wszystkie te artykuły znajdą się także wśród produktów biorących udział w kampanii „Ceny niskie jak dawnej”.