Zenek Martyniuk promuje Media Markt

MediaMarkt to jeden z tych sklepów, które swój marketing tworzą w nietuzinkowy, zaskakujący sposób. Hasło „nie dla idiotów” wdarło się już do polskiego słownika, ale na tym sieć nie poprzestaje. Obecnie królem najnowszej kampanii jest nie kto inny jak Zenek Martyniuk, uznawany za króla disco polo.

Czy Zenek Martyniuk to dobry ambasador?

Zenek Martyniuk może wydawać się postacią zupełnie niepasującą do reklam urządzeń takiego sklepu, jednak jak wszyscy wiemy, MediaMarkt od dawna stawia na nieoczywiste postaci. Był już Tytus, Romek i A’Tomek czy Łowcy.B, dlatego wybór wokalisty nie powinien nikogo dziwić. Zenek Martyniuk będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do skorzystania z bogatej oferty sieci. Został wybrany ze względu na fakt, że jest najpopularniejszym artystą disco polo w Polsce i cieszy się niesłabnącą sympatią, a co za tym idzie zaufaniem wielu rodaków. Sam zainteresowany w takich słowach mówi o swojej współpracy z MediaMarkt: „Cieszę się, że dołączyłem do ekipy MediaMarkt. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce. Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele. Dlatego warto zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i zrobię to śpiewająco.”

„Lato z Zenkiem” już od czerwca w Internecie

Najnowsza kampania „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” ma mieć wartość przede wszystkim poradnikową, ale także rozrywkową. W spotach artysta wciela się w rolę doradcy, który pomaga klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z bogatego asortymentu sieci. Oprócz tego w ofercie pojawią się różnego rodzaju promocje i ciekawe oferty skierowane do różnych grup użytkowników. Pierwszy teaser reklamowy pojawił się w Internecie pod koniec grudnia. Reklamy będzie można zobaczyć jednak nie tylko sieci (w tym w social mediach), ale także pojawi się w telewizji i będzie do usłyszenia w radio. Nie obejdzie także bez billboardów i reklam w gazetach.

Dlaczego taki wybór?

Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu opowiada o współpracy z Zenkiem Martyniukiem w ciepłych słowach: „Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach”.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci