Żabka zakończyła modernizację swoich sklepów

Jakiś czas temu po raz pierwszy usłyszeliśmy o remodelingu sklepów Żabka. Dziś możemy cieszyć się zakończeniem zmian. Ponad 6500 placówek funkcjonuje już w nowej odsłonie. Klientów wita logo z uśmiechem, a codziennie zakupy są jeszcze łatwiejsze!

Zmiany w Żabce

Remodeling sklepów Żabka rozpoczął się w lipcu 2016 r. Ostatni sklep po zmianach otwarto w Warszawie na początku października. Remont ponad 4 tysięcy placówek zajął około 460 tysięcy godzin pracy. Udział w metamorfozie wzięło wiele ekip budowlanych, które nie tylko dokonywały zmian wnętrza, ale także montowały nowe regały, oświetlenie oraz inne elementy wyposażenia. Co ciekawe, rok i dwa lata temu, Żabka modernizowała aż 4 sklepy dziennie, a metamorfoza jednej placówki trwała nieco ponad 100 godzin. „Dokonaliśmy jednego z największych remodelingów sklepów w Europie, angażując w ten proces niemal wszystkie departamenty naszej firmy. Od 2016 roku zmodernizowaliśmy ponad 4 tysiące sklepów, otwierając jednocześnie 2500 nowych lokalizacji. Dokonaliśmy kluczowych zmian nie tylko w identyfikacji wizualnej sklepów, ale także w asortymencie, aranżacji oraz wyposażeniu. Nowy, otwarty na zmiany format przyciągnął o 20 proc. więcej nowych klientów i pozwolił nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby konsumentów. Żabka, dzięki zmianie formatu, była gotowa na transformację cyfrową i odpowiedzialne działanie w zakresie środowiska naturalnego i najbliższego otoczenia. Dziś to jedna z najbardziej dynamicznych i najszybciej rozwijających się sieci convenience na świecie.” – opisuje zmiany Tomasz Suchański, Prezes Zarządu firmy Żabka Polska.

Dlaczego remodeling?

Żabka dokonała remodelingu swoich sklepów w całym kraju. Na początku remonty obejmowały m.in. Gdańsk, Gdynię, Poznań, Warszawę oraz Wrocław. Całkowicie pozbyto się starego logotypu, z którego spoglądała na nas urocza żaba. Obecnie pojawił się minimalistyczny znak literowy z delikatnym akcentem, mającym przywodzić na myśl uśmiech. Oprócz tego zmieniono wystrój wewnątrz sklepu. Jest jaśniej, nowocześniej i bardziej intuicyjnie. Zmodernizowane sklepy mają pomóc klientom jeszcze łatwiej dokonywać niezbędnych zakupów. Poza tym, do asortymentu dołączyła rozszerzona oferta przekąsek oraz dań gotowych.

Połączenie tradycyjnego handlu z nowoczesnością

Żabka od dłuższego czasu stara się także łączyć się ze sobą handel tradycyjny i model znacznie bardziej nowoczesny – convenience, który ma być odpowiedzią na wszystkie potrzeby współczesnych konsumentów. Żabka więc sprzedaje produkty, których oczekują klienci, a także oferuje różne usługi, np. odbieranie paczek czy płacenie rachunków. Do końca 2020 roku planowane jest uruchomienie kolejnych 500 placówek Żabki w całej Polsce.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci