Żabka chce otworzyć 6000 sklepów

2019-09-17

|

Sieci handlowe

Żabka chce otworzyć 6000 sklepów

Od pewnego czasu sieć sklepów Żabka dokonuje zmiany wyglądu swoich placówek. Poprzez takie działanie realizuje wizję nowoczesnego convenience i odpowiada na oczekiwania współczesnych klientów. Aktualnie odmieniono już logo 4694 sklepów spośród 5817. Żabka przekonuje, że do końca roku będzie posiadała 6000 placówek, w których znajdzie się szeroki asortyment sieci.

Największy remodeling w skali Europy

Sieć Żabka od trzech lat dokonuje zmian w funkcjonowaniu swoich sklepów. Nowy format placówek odpowiada na oczekiwania współczesnych klientów oraz spełnia wymagania aktualnego rynku. Żabka dokonuje zmian przede wszystkim w identyfikacji wizualnej. Ponadto pojawiające się nowości dotyczą wyposażenia sklepów. Zmianie ulega oferowany asortyment, układ produktów, pakiet usług dodatkowych, system franczyzowy, a także komunikacja w placówkach.

Aktualnie odmienione logo pojawiło się w 4694 placówkach spośród 5817 istniejących. Wprowadzane zmiany dotyczą również sklepów funkcjonujących pod marką Freshmarket, które stopniowo zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. Dzięki temu sieć zacznie działać pod wspólnym logo. Zakończenie całego remodelingu planowane jest na II połowę 2020 r.

6000 sklepów do końca roku

Zmiana logo i funkcjonowania to nie jedyne nowości, jakie czekają w najbliższym czasie Żabkę. Sieć planuje jeszcze w tym roku przekroczyć liczbę 6000 placówek. Prezes Zarządu sklepów zapewnia, że jest to możliwe dzięki aktualnej dynamice rozwoju, a także sztucznej inteligencji, która wspomaga wyszukiwanie optymalnych lokalizacji dla placówek. Sieć w dokładny sposób analizuje potrzeby i preferencje klientów, dzięki czemu zdaje sobie sprawę, jakie zmiany są najlepsze dla konsumentów.

Nie można zapominać o rozwiązaniach, które są dostępne w Żabkach już teraz. Robiąc zakupy w tych sklepach można kupić kawę na wynos, gotowe danie na obiad, a także odebrać paczkę i wypłacić gotówkę. Kluczowym elementem rozwoju sieci jest innowacyjność. Żabka inwestuje w nowe kanały komunikacji z klientami, ponadto buduje marki własne, które stanowią odpowiedź na potrzeby konsumentów.