Więcej świeżości w Biedronce

06.11.2019

|

Sieci handlowe

Więcej świeżości w Biedronce

Biedronka szczególnie skupia się na wysokiej jakości i świeżości oferowanych produktów. Aktualnie w sklepach prowadzona jest kampania mająca na celu promowanie pracowników sieci jako ekspertów od jakości i świeżości. Zostali oni nazwani „Świeżoznawcami”. Z przyjemnością pogłębiają swoją wiedzę na te tematy, aby następnie przekazywać ją klientom Biedronki.

Sieć znana z wyjątkowo świeżych produktów

Już od długiego czasu Biedronka realizuje działania zwiększające świadomość Polaków o świeżych produktach. Jej priorytetem jest gwarancja najwyższej jakości pod postacią szerokiego asortymentu. W sklepach można kupić przede wszystkim świeże owoce i warzywa, ale także ryby, mięso oraz pieczywo. Starania Biedronki są doceniane nie tylko przez klientów, ale również przez ekspertów. W 2019 r. sieć została wyróżniona w kategorii Market Roku za produkty świeże. Jury postanowiło nagrodzić Biedronkę, ponieważ to właśnie ona kształtuje prawidłowe postawy żywieniowe wśród dzieci i młodzieży. Ponadto prowadzi liczne kampanie edukacyjne, a także promuje zakup świeżych warzyw i owoców w ramach akcji lojalnościowych.

Świeżoznawcy w sklepach Biedronki

Zanim produkty trafią do sklepów Biedronki są poddawane licznym kontrolom. W badania angażuje się wiele osób – od rolników i dostawców po pracowników działu jakości oraz pracowników sklepów. To właśnie ci ostatni zostali nazwani Świeżoznawcami. Posiadają profesjonalną wiedzę w kategorii produktów świeżych, którą chętnie dzielą się z konsumentami. W sklepach można zauważyć ich wyjątkowe zaangażowanie w zapewnianiu wysokiej jakości artykułów. Jeśli dany klient nie jest pewien, na jaki produkt powinien się zdecydować – może podejść do pracownika sieci i jak najbardziej liczyć na jego pomoc i wsparcie w tym zakresie.

Kampania Biedronki podkreślająca świeżość produktów

Świeżoznawcy to najnowsza kampania Biedronki, która dostępna jest już w wielu stacjach telewizyjnych, radiowych, a także w Internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach sieci. Jej hasło przewodnie brzmi: „Więcej świeżości w codzienności”. Oznacza, że Biedronka każdego dnia stara się zapewniać swoim klientom wysokiej jakości artykuły. Głównymi bohaterami kampanii są pracownicy sieci, którzy jej założenia realizują nie tylko w pracy, ale także w życiu prywatnym.