Tankuj i jedź w Carrefourze

Jak wiele osób wie, Carrefour Polska posiada swoje własne stacje paliw, które zwykle zlokalizowane są w pobliżu ich marketów, aby jeszcze bardziej ułatwić życie Klientom. Jak się okazuje, sama możliwość tankowania, przed lub po zakupach, nie jest jedynym udogodnieniem, które sieć planuje wdrożyć. Właśnie rozpoczynają się testy nowej usługi Tank&Go.

Pierwsze testy Tank&Go

Carrefour posiada obecnie 40 stacji w całej Polsce. Rozwój jest jednak dynamiczny, a firma stale stara się być jeszcze bardziej otwarta na potrzeby Klientów. Właśnie to przyczyniło się do stworzenia nowej usługi Tank&Go, która umożliwi płacenie za paliwo bezkontaktowo. To nie tylko duża wygoda, ale także bezpieczeństwo. Wszystko ma się odbywać za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Obecnie z opcji tej skorzystać mogą Klienci z Warszawy (stacja Targówek) i Krakowa (stacja Czyżyny), ale celem jest wprowadzenie jej we wszystkich punktach.

Oczami eksperta

Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska opisuje potrzebę zmian w taki sposób: „Carrefour Polska konsekwentnie rozwija pakiet usług dla klientów realizujących transakcje w naszej sieci sklepów. Tank&Go to kontynuacja doskonale przyjętej przez klientów usługi Scan&Go, a jednocześnie pierwszy tego typu projekt realizowany przez sieć handlową w Polsce, który zapewnia klientom korzystającym ze stacji paliw Carrefour nowe doświadczenia w pełni mobilnej, bezobsługowej realizacji transakcji”.

Nowy moduł w aplikacji Mój Carrefour

Sieć posiada już własną aplikację Mój Carrefour, dzięki czemu nie było konieczności tworzenia wszystkiego od zera. Dołączono tylko nowy moduł „Tank&Go”, który umożliwi wykonanie transakcji. Co jednak istotne, płatność dokonywana jest przed rozpoczęciem tankowania, a nie po nim, czyli tak, jak dzieje się w przypadku tradycyjnej formy. Oprócz tego Klient otrzymuje na maila fakturę, dzięki czemu absolutnie cały proces przebiega bezobsługowo. Projekt ten inspirowany jest oczywiście obecną sytuacją, kiedy mniejszy kontakt między ludźmi oznacza bezpieczeństwo.

Współpraca z Mastercard

Całość projektu realizowana jest we współpracy z Mastercard. Współpraca ta może być zaskakująca, jednak oto w jaki sposób tłumaczy ją Kamila Kaliszczyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe: „usługa Tank&Go zintegrowana z Masterpass pozwala zrealizować płatność bez kontaktu z kasjerem, co jest szczególnie przydatne w czasie trwającego zagrożenia epidemicznego. Jednak wartość tej usługi, jaką jest szybkość i wygoda dzięki automatyzacji płatności, pozostaje uniwersalna. W Mastercard przyświeca nam wizja, w której różne urządzenia, takie jak smartfon, ale też samochód z komputerem pokładowym, mogą pełnić funkcję płatniczą, aby zakupy były jeszcze prostsze. Carrefour jest liderem w realizacji tej wizji i bardzo się cieszę, że to nasz kolejny wspólny innowacyjny projekt, po wcześniejszym wprowadzeniu usługi Scan&Go.”.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci