Stoch, Żyła i PIlch skaczą do Żabki

Inauguracja sezonu na skoki narciarskie w Żabce rozpoczęta! Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch wraz ze sponsorem skoków Mondelez Polska promują akcję hasłem „Wskocz po słodkości Milka”.

Nowy spot reklamowy Żabki z udziałem gwiazd

Spot reklamowy „Wskocz po słodkości Milka” to tegoroczna propozycja od Żabki. Będzie wyświetlany w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich. W kreacji wystąpili najbardziej utalentowani, polscy skoczkowie: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch, Reklamę będzie można zobaczyć nie tylko w telewizji, ale także w social mediach. Co ważne, Żabka nie odeszła od swojej tradycyjnej koncepcji i nie zrezygnowała ze stałych aktorów. Reklama nadal utrzymana jest w formacie zabawnych scenek z „pracownikami sieci sklepów Żabka”. Polscy skoczkowie nie są pierwszymi, którzy wzięli udział w reklamie sieci. Do tej pory uczestniczyli w nich m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Skąd pomysł na zaangażowanie skoczków narciarskich?

Dlaczego Żabka chciała, aby to właśnie Polscy skoczkowie wzięli udział w tej reklamie? „W Żabce cenimy sobie relacje z naszymi dostawcami, w ramach których możemy m.in. tworzyć wyjątkowe kreacje marketingowe. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Milką możemy korzystać z autorytetu najbardziej utalentowanych polskich skoczków. Przy okazji wspólnie możemy osłodzić życie naszych klientów, oferując im nowe, wyjątkowe smaki czekolad, których nie znajdą w sklepach innych sieci handlowych”. mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska.

Nowości Milka dostępne wyłącznie w Żabce

Dlaczego Mondelez wraz z Żabką promują akurat markę Milka? Na początku roku będzie można kupić dwa nowe, wyjątkowe rodzaje czekolad – Milka White Migdał i Kokos (90g) oraz Milka Rice Crisp (100g). Pierwszy rodzaj będzie do kupienia wyłącznie w Żabkach przez pierwszy kwartał 2021 r., a druga z pysznym, chrupiących ryżem zostanie w ofercie Żabki na stałe. Co ważne czekolada ta będzie sprzedawana tylko w Żabce!

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Warto pamiętać, że sieć Żabka dokłada wszelkich starań, aby zakupy w ich sieci były całkowicie bezpieczne. My jako klienci musimy jednak im pomóc stosując się do zasad reżimu sanitarnego. Konieczne jest dezynfekowanie rąk, zasłanianie nosa i ust, a także zachowywanie odpowiedniego dystansu społecznego zarówno między klientami, jak i w kontakcie z pracownikami sklepu.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci