Kampania jako odpowiedź na zapotrzebowanie klientów
MAKRO Polska ruszyło ze swoją kampanią 11 października br., czyli tuż przed wypadającą niedzielą niehandlową. Sieć pragnie w ten sposób skupić konsumentów, którym brakuje możliwości zrobienia zakupów we wszystkie dni tygodnia. Od teraz klienci mogą odwiedzać lokalne restauracje oraz sklepiki nawet w niedziele niehandlowe. MAKRO Polska przyznaje, że kampania powstała przy wykorzystaniu elementów real-time marketingu. Sieć zgodnie z obowiązującym prawem jest zamknięta w niedziele niehandlowe, ale dzięki najnowszej akcji zaprasza konsumentów do odwiedzania sklepów i restauracji klientów MAKRO Polska.
Kampania w mediach
Akcja zaprojektowana przez MAKRO Polska jest wspierana kampanią medialną. W jej ramach wykorzystuje się reklamy w różnych środkach masowego przekazu. Występują one przede wszystkim w dziennikach lokalnych, a także jako wielkoformatowe siatki na budynkach MAKRO, billboardy oraz materiały POS. Kampania dociera także do Internetu, gdzie pojawi się na portalach biznesowych i w mediach społecznościowych. Za stworzenie tej niesamowitej kampanii odpowiada dział marketingu MAKRO Polska.
Sympatia Polaków do niezależnych biznesów
Jak przedstawiają wyniki licznych badań – Polacy uwielbiają niezależne biznesy i nie wyobrażają sobie bez nich życia. Lokalne firmy to dla większości osób gwarancja wysokiej jakości produktów i dobrej obsługi. Nie trzeba czekać w długich kolejkach, a oferowany towar zazwyczaj jest świeży i niekiedy jeszcze gorący oraz pachnący. Z tego powodu MAKRO Polska jest przekonane, że najnowsza kampania „Otwarte w niedziele” stanowi świetne rozwiązanie. Polacy będą mogli poznać nowe miejsca i przyjemnie spędzić w nich czas nawet w niedziele niehandlowe.