Nowy Gang Maskotek w Biedronce

Polscy konsumenci kochają akcje promocyjne Biedronki! Do tej pory zrealizowano Gang Świeżaków, Słodziaków i Fajniaków. Co sieć przygotowała tym razem?

Nowy Gang w Biedronce!

Nowy Gang w Biedronce pojawi się 26 sierpnia. Zapowiedziało to wideo udostępnione przez Biedronkę. Jeronimo Martins Polska rozpoczyna kolejną akcję lojalnościową, podczas której będzie można zdobyć maskotki ze zwierzątkami. Do tej pory akcje obejmujące Gang Świeżaków, Gang Fajniaków i Gang Słodziaków cieszyły się ogromną popularnością, więc sieć ma nadzieję, że i tym razem tak będzie.

Spot reklamujący nową akcję

Skąd wiadomo o rozpoczęciu nowej akcji lojalnościowej? Do emisji trafił 15-sekundowy spot, który zapowiada promocję. Jego bohaterami jest szóstka dzieci, które przenoszą się w świat przyrody. Ujęcia z reklamy sugerują, że w nowej promocji do zdobycia będą maskotki symbolizujące zwierzęta, m.in. żółwia, bociana i rysia. Niektóre z nich nie były zatem jeszcze nigdy dostępne!

Czy znane są szczegóły promocji?

Nie ujawniono na razie szczegółowych zasad akcji, co jeszcze bardziej podsyca zainteresowanie klientów. Wiadomo tylko, że akcja rozpocznie się w najbliższy czwartek, 26 sierpnia. Większość konsumentów czekała na nową odsłonę promocji, gdyż od kilku lat w sklepach Biedronka od września do przełomu listopada i grudnia prowadzone są promocje, w których za uzbieranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za jednorazowe zakupy powyżej określonej wartości można otrzymywać maskotki. Wcześniej odnosiły się one do życia w lesie, warzyw i owoców, a także do kwestii związanych z ekologią. Już pierwsze dwie odsłony programu okazały się być wielkim sukcesem. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln. W 2019 roku, kiedy to na arenę wkroczył Gang Słodziaków, w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek. W zeszłym roku pluszaki z serii Gang Fajniaków także rozeszły się na pniu. Klienci odebrali ponad 8 mln maskotek.

Twórcy kreacji reklamowych

Za kreację reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker. Katar Media donosi, że wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 160,58 mln zł, co oznacza, że jest to o 13,5 proc. mniej niż rok wcześniej. W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci