Nowe smoothies w Żabce

Żabka ciągle zaskakuje swoich klientów i stara się, aby asortyment coraz lepiej wpisywał się w ich potrzeby. Właśnie z tego powodu sieć przedstawiła nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy i Intensywnie czerwony.

Nowe przekąski marki Foodini w atrakcyjnych cenach!

Foodini to marka własna Żabki, która co rusz zaskakuje klientów nowymi propozycjami. Tym razem są to kolejne płynne przekąski z owoców. Czarująco różowy w składzie posiada truskawkę, malinę, kiwi i nasiona chia. Intensywnie czerwony z kolei, czarną porzeczkę, siemię lniane i gruszkę. Wszystkie osoby, które zdecydują się sięgnąć po nowości Żabki będą mogły kupić je w promocji. Od 14 do 28 kwietnia br. cena będzie wynosiła 3,99 zł przy zakupie dwóch sztuk. Cena regularna to 4,99 zł za sztukę. Od 28 kwietnia br. przez dwa tygodnie taniej będą mogli kupić je jedynie użytkownicy aplikacji Żappka. Cena dla użytkowników będzie wynosiła 3,99 zł za sztukę.

100% smaku prosto z roślin!

Płynne przekąski Foodini to świetna opcja również dla wegetarian, wegan i osób niejedzących produktów odzwierzęcych, gdyż mają w 100% roślinny skład. Smoothies nie zawierają żadnych sztucznych barwników, substancji słodzących czy konserwantów. Dostępne są w różnych wariantach smakowych. Niektóre z nich mają także dodatek nasion, przypraw i zbóż, które są źródłem witamin, minerałów, błonnika czy kwasów omega 3. W przypadku nowych wariantów smakowych są to nasiona chia w Czarująco różowym oraz siemię lniane w Intensywnie czerwonym.

Innowacyjna technologia produkcji HPP – naturalny smak i zachowane wartości odżywcze

W produkcji Foodini Żabka używa innowacyjnej technologii HPP (tzw. high pressure processing). Pozwala ona a pasteryzację przy użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze. Jest to gwarancja, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i naturalny, świeży smak.

Żabka dba nie tylko o klientów, ale i o środowisko!

Smoothies Foodini są pakowane w butelki o pojemności 250 ml, więc można zabrać je ze sobą wszędzie. Ważne jest, że opakowania są przyjazne środowisku. Butelka powstaje w 100% z materiału pochodzącego z recyclingu (tzw. rPET). W nawiązaniu do głównego hasła marki Foodini – „Pycha! To nie grzech, to Foodini” powstała kampania kreatywna. Zobaczymy ją już niedługo w różnych kanałach przekazu. Za opracowanie jej konceptu i komunikację w social mediach odpowiadają agencja Albo Albo, a za produkcję materiałów F25 Production House.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci