Lista zakupów

Dodaj produkty do swojej listy zakupów

Shopping List Empty ListNaciśnij przycisk "+"

Nowa kampania Żabki: maseczka nie zmienia wieku

post image - Nowa kampania Żabki: maseczka nie zmienia wieku

Obostrzenia związane z pandemią, zakładają między innymi obowiązek zakrywania nosa i ust. W sklepach, takich jak Żabka, rodzi to pewien problem, a mianowicie trudno jest zidentyfikować wiek osób, które chcą kupić alkohol. Zrodziło to ideę, która została wprowadzona do sieci Żabka. Rusza nowa kampania społeczna, która ma na celu uwrażliwienie franczyzobiorców i pracowników, w kwestii dokładnego sprawdzania wieku klientów sięgających po alkohol. Jej hasło brzmi: „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”! Co to oznacza w praktyce?

>

Po co powstała nowa kampania?

Kampania ta powstała, aby przypomnieć franczyzobiorcom i pracownikom, jak duża odpowiedzialność za młodzież spoczywa na ich barkach. W tym celu przygotowano specjalne ulotki, w których zawarto wskazówki ułatwiające asertywną odmowę sprzedaży alkoholu osobom poniżej osiemnastego roku życia. Oprócz tego, personel otrzymał przypinki z hasłem kampanii, które mają uświadamiać klientom zasady panujące w sieci sklepów Żabka.

>