Klienci Biedronki przekazali tony odzieży potrzebującym

Biedronka po raz kolejny pokazała dobre serce. Zorganizowana w ostatnim czasie akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie” nie tylko pomogła wielu rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej, ale także pokazała, jak życzliwi potrafią być Polacy. Dzięki przekazywanej odzieży wsparcie otrzymało ponad 500 rodzin, do których trafiło 40 ton ubrań.

Wielki sukces kampanii

Ta wspaniała akcja została zorganizowana przez Biedronkę i znaną markę odplamiaczy Vanish. Jej różowe kosze ustawiono w 300 sklepach sieci i zachęcano klientów, aby pozostawiać w nich ubrania. Nie miało znaczenia, czy odzież była wcześniej noszona czy nie, ale musiała być w dobrym stanie. Akcja była wspierana przez serię spotów emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych. Dzięki temu mogło się o niej dowiedzieć więcej osób. Zebrane ubrania trafiły do ponad 500 rodzin będących m.in. pod opieką Caritas.

Dobre serce ludzi

Kampania „Daj swoim ubraniom drugie życie” trwała około miesiąca. Przez ten czas zebrano 40 ton odzieży. Przy jej odbiorze, segregacji i praniu pracowało 50 osób. Nieustannie uruchomionych było 5 pralek, które przez sześć dni w tygodniu prały otrzymane ubrania. W sklepach Biedronki przewijało się mnóstwo osób pozostawiających odzież w różowych pojemnikach Vanish. Okazało się, że wiele osób zdecydowało się na zrobienie porządków w szafie i znalazło niezniszczone ubrania, które nie były przez nich używane.

Wsparcie ekologii

Oprócz pomocy najbardziej potrzebującym akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie” miała jeszcze jedną zaletę. Była głosem w dyskusji o ekologii przekonując, że używanych ubrań nie trzeba wyrzucać, ponieważ można je ponownie wykorzystać. Produkcja odzieży oznacza wysoką emisję dwutlenku węgla. Wiąże się również z kosztowną logistyką i dużą ilością odpadów. Dzięki oddawaniu swoich zniszczonych ubrań innym osobom można ograniczyć te negatywne skutki. Akcja Biedronki z pewnością wpłynęła pozytywnie na światopogląd niektórych ludzi. Nie tylko przekonała do szerzenia dobra, ale także zachęciła do dbania o ekologię.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci