Kaufland stawia na cyfrowe rozwiązania

27.11.2020

|

Sieci handlowe

Kaufland stawia na cyfrowe rozwiązania

Panująca pandemia znacznie zmieniła pewne zachowania Polaków. Jak się okazuje ponad 80% osób w naszym kraju chce zacząć oszczędzać swoje pieniądze. Co więcej, w porównaniu z 2019 rokiem, wzrosła też liczba osób, które zainteresowane są promocjami w sklepie. Jak na te wyniki odpowiada sieć Kaufland?

Nowe rozwiązanie w sklepach sieci Kaufland

Kaufland wdraża nowe rozwiązania, które pomogą klientom zaplanować zakupy i zapoznać się z ofertami obowiązującymi w sklepach. W punktach obsługi klienta, znajdujących się we wszystkich marketach Kaufland, dostępne są już specjalne terminale informacyjne. Jaka jest ich funkcja? Otóż pozwalają np. zapoznać się z ofertą promocyjną, która obowiązuje konkretnego dnia. Oprócz tego dają wiele benefitów dla osób posiadających kartę PAYBACK. Mogę one aktywować kupony umożliwiające zebranie dodatkowych punktów w trakcie zakupów, a także sprawdzić saldo swoich punktów. Osoby, które dopiero przystąpiły do programu mogą tam zarejestrować kartę.

Skąd pomysł na wprowadzenie zmian?

Projekt powstał po to, aby konsumenci mogli z łatwością zaplanować swoje wydatki i realnie skorzystać z promocji obowiązujących w danej placówce. „Jedna z obietnic, którą składamy naszym klientom, brzmi: „Jeszcze więcej oszczędności”, dlatego osoby odwiedzające sklepy Kaufland każdego dnia mogą liczyć na różnorodne promocje. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie wszyscy planują zakupy z wyprzedzeniem. Mając to na uwadze, sięgnęliśmy po nowe rozwiązania, dzięki którym klienci bezpośrednio w sklepie zyskują pełną wiedzę na temat przygotowanych dla nich ofert promocyjnych. Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy sprzyjać jeszcze większym oszczędnościom.” – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.

PAYBACK GO

Dla klientów sieci Kaufland udostępniono także funkcję PAYBACK GO, dostępną w aplikacji mobilnej PAYBACK. Ciekawą funkcjonalnością tej aplikacji jest fakt, że dostosowuje ona interfejs do marketu, w którym znajduje się klient, dzięki czemu na ekranie pojawia się informacja o wszelkich korzyściach, które można uzyskać podczas zakupów.

Bezpieczeństwo jest najważniejsze

Oczywiście warto pamiętać, że w obecnej sytuacji zakupy w sieci Kaufland odbywać się powinny w pełnym reżimie sanitarnym. Konieczna jest dezynfekcja rąk, zasłanianie nosa i ust, a także zachowywanie dystansu społecznego. Kierownicy i pracownicy sklepów dbają o bezpieczeństwo klientów i własne, poddając częstej dezynfekcji wszystkie powierzchnie, z którymi konsumenci mają styczność.