Kaufland rozwija ofertę produktów od polskich dostawców

Polacy są coraz bardziej otwarci na kulinarne nowości, jednak nadal na piedestale ich zakupowych wyborów stawiane są tradycyjne smaki, znane od lat. Kaufland dostrzega zwiększone zainteresowanie produktami od polskich dostawców i rozwija ofertę marki własnej K-Stąd Takie Dobre!

Polacy lubią wracać do smaków z przeszłości

Dane konsumenckie firmy Mentel jasno wskazują, że aż 70% badanych preferuje dania i produkty spożywcze, które pozwalają im na chwilę przenieść się w przeszłość. Polacy przywiązują się do smaków, które towarzyszyły im w różnych okresach życia, a to z kolei przekłada się na niesłabnącą popularność artykułów spożywczych od krajowych i regionalnych producentów. Właśnie dlatego Kaufland wciąż stawia na rozwój K-Stąd Takie Dobre!

K-Stąd Takie Dobre – marka przyjazna klientom!

K-Stąd Takie Dobre! to marka stale zmieniająca się tak, aby dostarczyć klientom to, czego akurat potrzebują. Teraz skupia się na rozwoju produktów regionalnych i takich, które przywracają dziecięce wspomnienia! „Produkty K-Stąd Takie Dobre! budzą pozytywne skojarzenia z beztroskim dzieciństwem, czasem spędzonym z rodziną przy wspólnym stole, a także przypominają o kuchni serwowanej przez nasze mamy czy babcie. Znaczenie takich produktów wzrosło w czasie pandemii, gdy osobiste kontakty z bliskimi stały się utrudnione. Prawdopodobnie jest to jedna z przyczyn, dlaczego Polacy w obecnej sytuacji kupują więcej marek lokalnych i w większości deklarują, że preferują na zakupach polskie produkty. Obserwując te trendy, tylko w maju i czerwcu wprowadziliśmy do oferty 12 nowych produktów, tj. różne rodzaje makaronów, jogurt karmelizowany, kruche ciastka, smalec z mięsem i cebulą oraz gotowane buraczki. Asortyment K-Stąd Takie Dobre! obejmuje już w sumie ponad 230 pozycji.” - Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Świadome zakupy w Kauflandzie

Warto także wspomnieć o tym, że klienci są coraz bardziej świadomi, jeśli chodzi o zmiany klimatyczne. Konsumenci coraz częściej robią przemyślane zakupy, dlatego też Kaufland stara się im to jak najbardziej ułatwić, minimalizując negatywny wpływ na środowisko i dbając o dobrostan zwierząt już na poziomie produkcji. Co więcej, Kaufland ma świadomość, że znacząco wpływa na zachowania konsumenckie swoich klientów, dlatego stara się nakierowywać ich na robienie zakupów w zgodzie z planetą. W ramach asortymentu marki własnej zmniejszyli m.in. ilość plastiku w opakowaniach, a oferta obejmuje m.in. kurczaki karmione paszą bez GMO z chowu wybiegowego czy majonez z jajkami od kur z wolnego wybiegu.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci