Polacy lubią wracać do smaków z przeszłości
Dane konsumenckie firmy Mentel jasno wskazują, że aż 70% badanych preferuje dania i produkty spożywcze, które pozwalają im na chwilę przenieść się w przeszłość. Polacy przywiązują się do smaków, które towarzyszyły im w różnych okresach życia, a to z kolei przekłada się na niesłabnącą popularność artykułów spożywczych od krajowych i regionalnych producentów. Właśnie dlatego Kaufland wciąż stawia na rozwój K-Stąd Takie Dobre!
K-Stąd Takie Dobre – marka przyjazna klientom!
K-Stąd Takie Dobre! to marka stale zmieniająca się tak, aby dostarczyć klientom to, czego akurat potrzebują. Teraz skupia się na rozwoju produktów regionalnych i takich, które przywracają dziecięce wspomnienia! „Produkty K-Stąd Takie Dobre! budzą pozytywne skojarzenia z beztroskim dzieciństwem, czasem spędzonym z rodziną przy wspólnym stole, a także przypominają o kuchni serwowanej przez nasze mamy czy babcie. Znaczenie takich produktów wzrosło w czasie pandemii, gdy osobiste kontakty z bliskimi stały się utrudnione. Prawdopodobnie jest to jedna z przyczyn, dlaczego Polacy w obecnej sytuacji kupują więcej marek lokalnych i w większości deklarują, że preferują na zakupach polskie produkty. Obserwując te trendy, tylko w maju i czerwcu wprowadziliśmy do oferty 12 nowych produktów, tj. różne rodzaje makaronów, jogurt karmelizowany, kruche ciastka, smalec z mięsem i cebulą oraz gotowane buraczki. Asortyment K-Stąd Takie Dobre! obejmuje już w sumie ponad 230 pozycji.” - Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Świadome zakupy w Kauflandzie
Warto także wspomnieć o tym, że klienci są coraz bardziej świadomi, jeśli chodzi o zmiany klimatyczne. Konsumenci coraz częściej robią przemyślane zakupy, dlatego też Kaufland stara się im to jak najbardziej ułatwić, minimalizując negatywny wpływ na środowisko i dbając o dobrostan zwierząt już na poziomie produkcji. Co więcej, Kaufland ma świadomość, że znacząco wpływa na zachowania konsumenckie swoich klientów, dlatego stara się nakierowywać ich na robienie zakupów w zgodzie z planetą. W ramach asortymentu marki własnej zmniejszyli m.in. ilość plastiku w opakowaniach, a oferta obejmuje m.in. kurczaki karmione paszą bez GMO z chowu wybiegowego czy majonez z jajkami od kur z wolnego wybiegu.