Dlaczego zielononóżki kuropatwiane?
Zielononóżki kuropatwiane, od których pochodzić będą jaja w Kauflandzie to kury rasy polskiej, które wywodzą się z przełomu XIX i XX wieku. Są to więc okazy mające już dość długą tradycję, jeżeli chodzi o dostarczanie jajek Polakom. Są one hodowane w niewielkich stadach, co wpływa na ograniczoną dostępność jajek, które „produkują”. Mimo wszystko Kaufland dba o zapewnianie swoim klientom produktów najlepszej jakości, dlatego też wybiera jaja od kur zielononóżek, które pochodzą ze zrównoważonej produkcji.
Oczami marki Kaufland
„O zakupie danego produktu coraz częściej decydują nie tylko jego walory smakowe, ale także sposób, w jaki został on wytworzony. Z tego względu w artykułach marek Kaufland stawiamy przede wszystkim na zrównoważoną produkcję. Nasz nowy produkt, jakim są jaja od kur zielononóżek, jest przy tym dowodem na to, że wysoka jakość może iść w parze z korzystną ceną” komentuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Polityka firmy Kaufland
Co ciekawe, wprowadzenie do marki K-Stąd Takie Dobre! jaj od kur zielononóżek nie służy wyłącznie dbałości o potrzeby klientów. Kaufland robi to w ramach polityki sieci, która do 2025 roku zamierza całkowicie wyeliminować sprzedaż jaj z chowu klatkowego. Obecnie w asortymencie marek Kaufland dostępne są wyłącznie jaja z wolnego wybiegu, bio oraz z chowu ściółkowego. Sieć pracuje także nad zmianami, jeśli chodzi o produkty przetworzone marek Kaufland. Chcą, aby do ich wytwarzania wykorzystywane były jaja inne niż te, pochodzące z chowu klatkowego. M.in. takimi produktami są gofry i bułki mleczne K-Classic. Do ich wyprodukowania wykorzystano tylko jaja z chowu ściółkowego.
Warto wybierać mądrze
Wybieranie produktów marek własnych Kauflandu ma więc znaczenie nie tylko dla naszego portfela, ale także może być wyrazem uznania dla sieci za wdrażanie tak ważnych społecznie działań. Nie wszystkie supermarkety działają w ten sposób, dlatego warto nagradzać tych, którzy robią coś dla dobra ludzi i zwierząt. Co ważne, sieć prowadzi stałą, bogatą w informacje komunikację, dzięki której klienci mogą dokładnie poznać wszystkie wdrażane zmiany. To ważne w dzisiejszych czasach, kiedy to wiele osób nie ma chwili na samodzielne eksplorowanie sieci w poszukiwaniu istotnych informacji o tym, co kupują.