Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

04.05.2021

|

Sieci handlowe

Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

29 kwietnia to Dzień Solidarności Międzypokoleniowej. To właśnie tę datę wybrała Fundacja Biedronki, aby wystartować ze swoją kampanią, dotyczącą wartości więzi międzypokoleniowych.

Nowa kampania Fundacji Biedronki

Fundacja Biedronki rozpoczęła nową kampanię, która ma zwrócić naszą uwagę na to jak ważne są więzi międzypokoleniowe. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. W skład projektu wchodzi spot, a niebawem będziemy mogli zobaczyć dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Co ciekawe, kampania ta jest również podsumowaniem pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.

O czym jest spot?

O czym jest spot Fundacji Biedronki? Głównymi bohaterami są chłopiec i starsza pani. Dzięki relacji, którą ze sobą stworzyli, malec staje się bardziej radosny i nabywa pewności siebie. Starsza Pani natomiast młodnieje. W pierwszej scenie widzimy ją jako emerytkę, która chroni chłopca przed łobuzami, a na końcu staje się już małą, niepokorną dziewczynką wspinającą się na drzewo. „Ludzie pochodzący z różnych pokoleń mają coraz mniej szans, by się spotkać. Ogromnie dużo tracimy z tego powodu. Spot pokazuje, jak wiele możemy sobie nawzajem dać, jeśli tylko przestaniemy oceniać się przez pryzmat wieku” mówi Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki.

3Wyjątkowa data – 29 kwietnia

Najnowsza kampania wystartowała 29 kwietnia. To ważna data, ponieważ wtedy właśnie wypada Dzień Solidarności Międzypokoleniowej i pierwsza rocznica działania Fundacji Biedronki. Sama reklama trwa 45 sekund i można obejrzeć ją w głównych programach stacji telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat, oraz w ich kanałach tematycznych. Wideo internetowe, które znaleźć można między innymi na oficjalnym kanale Fundacji w serwisie Youtube, trwa nieco dłużej, ponieważ 60 sekund.

Kto jest odpowiedzialny za kampanię?

Za pomysł kreatywny spotu oraz aktywności w mediach społecznościowych, a także koordynację prac odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Spot Fundacji Biedronki wyreżyserowała Karolina Lewicka, a wyprodukowała go firma OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Fundacja Biedronki

Fundacja Biedronki to zeszłoroczna inicjatywa. Powstała 29 kwietnia 2020 r. Jej misją jest udzielanie wsparcia najbardziej wrażliwym grupom społecznym. Szczególnie skupia się na seniorach. Główne cele to: przeciwdziałanie ubóstwu, niedożywieniu, samotności i wykluczeniu społecznemu osób starszych, a także rozwój wolontariatu na rzecz seniorów.