Czym charakteryzuje się marka „Jakość z Natury Carrefour”?
Czym są produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”? Przede wszystkim stawia ona wyłącznie na asortyment wysokiej jakości, który jest bardzo skrupulatnie sprawdzany. Testerzy zwracają uwagę na świeżość, smak i autentyczność produktów. Każdy ze 160 elementów, wchodzących w skład marki, przechodzi przez szereg badań dotyczących jakości, a także jest stale kontrolowany przez niezależne laboratoria. Wszystkie produkty muszą pochodzić z czystych ekologicznie terenów. Ten zamysł bardzo podoba się klientom. Dostawcy produktów „Jakość z Natury Carrefour” to często niewielkie rodzinne firmy oraz lokalni dostawcy, który spełniają wszystkie wysokie wymagania sieci sklepów. Marka ta pomaga więc rozwijać się polskim firmom z konkretnych regionów. Obecnie sieć dostawców to prawie 70 jednostek, które dostarczają 160 wyselekcjonowanych produktów.
Skąd pomysł na kampanię?
Kampania „Jakość z Natury Carrefour” jest kolejną odsłoną akcji „Możemy jeść mądrze”. Zarówno w jednej, jak i w drugiej kwestii, sklep zachęca do zwracania uwagi na jakość i pochodzenie produktów, które wkładamy do swoich koszyków. Właśnie dlatego do 26 września 2020 r. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty z tej serii z 20% zniżką! To świetny moment, aby skosztować jak smakują. „Przygotowana po raz pierwszy kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” wpisuje się w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem.” mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.