IKEA tworzy ikony designu

Jeśli jesteś w trakcie urządzania swojego pierwszego mieszkania to z pewnością zachwyci Cię współpraca sieci IKEA ze światowej sławy twórcą Virgilem Abloh’em. Dzięki ich działaniu powstają przedmioty codziennego użytku skierowane przede wszystkim do millenialsów. Limitowana kolekcja będzie dostępna w Polsce już od 5 listopada br.

Artystyczne zakłócenia mieszkania

IKEA stara się dopasować swój asortyment do oczekiwań i wymagań klientów. Z tego powodu sieć rozpoczęła współpracę ze znanym twórcą. Na jej efekty nie będzie trzeba długo czekać. Nowa kolekcja MARKERAD składa się z piętnastu oryginalnych przedmiotów. Zostały one przygotowane z myślą o współczesnych młodych dorosłych, aby mogli urządzić swoje pierwsze mieszkanie zgodnie z własnymi upodobaniami. Kolekcja stanowi wyjątkowe połączenie minimalistycznej formy z artystycznymi akcentami, które mają „zakłócać” wnętrze. W zaprojektowanych przez Virgila Abloh’a przedmiotach znajdują się ikoniczne cudzysłowy. Ich zadaniem jest wprowadzenie ironii, a także odrobiny humoru i szaleństwa do artykułów codziennego użytku.

Współczesność nawiązująca do historii

Podczas projektowania najnowszej kolekcji dla IKEA Virgil Abloh starał się spełnić wszystkie oczekiwania współczesnej młodzieży, ale pragnął również w te przedmioty wpleść odrobinę historii i tradycji. Kolekcja MARKERAD stanowi mieszankę, która pomimo różnorodności pasuje do siebie. Tworzy spójny wystrój – idealny dla współczesnego pokolenia. W skład oryginalnych przedmiotów dostępnych już niedługo w sieci IKEA wchodzą stół, krzesło oraz kanapa. W kolekcji znajdą się nie tylko meble, ale także mniejsze akcesoria, takie jak skrzynka na narzędzia, tekstylia czy zegar. Projektant starał się połączyć niezapomniany design z funkcjonalnością, dlatego niektóre przedmioty spełniają jednocześnie kilka funkcji. Są to niezwykle praktyczne rozwiązania, szczególnie polecane do niewielkich mieszkań.

Odpowiedź na pragnienia młodych dorosłych

Podczas tworzenia najnowszej kolekcji Virgil Abloh wraz z Henrikiem Mostem – kierownikiem artystycznym sieci IKEA przeprowadzili wiele rozmów z młodymi ludźmi. Chcieli w ten sposób poznać ich oczekiwania, poglądy oraz marzenia. Dzięki tym wywiadom mężczyźni mogli ustalić, czego oczekują millenialsi w swoich pierwszych mieszkaniach. Nowa kolekcja to nie tylko odbicie osobowości młodych ludzi, ale także odpowiedź na ich potrzeby i pragnienia. Przedmioty charakteryzują się zarówno niepowtarzalnym wyglądem, jak i niezwykłą funkcjonalnością. Będą dostępne już od 5 listopada br. w sprzedaży online oraz w sklepie IKEA Janki.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci