Słodziaki opanowały Internet
Początkowo maskotki można było wymienić za punkty bądź kupić jedynie w sklepach Biedronki. Bardzo szybko zaczęły się pojawiać również w Internecie, gdzie klienci próbowali je sprzedawać w atrakcyjnych cenach. Sieć postanowiła pójść krok na przód i wprowadziła na rynek książki opisujące przygody Słodziaków. Później pojawiła się aplikacja mobilna, dzięki której dzieci wraz z rodzicami mogą oglądać filmy i słuchać audiobooków. Rozbudowane zostały także teledyski o Słodziakach i wieczorynki znajdujące się na YouTube. Od rozpoczęcia tegorocznej akcji zamieszczone w Internecie filmiki ukazujące losy znanych pluszaków obejrzano już ponad 5 milionów razy.
Sukces spotu o Słodziakach
Najnowszym sukcesem sieci jest zdobycie pierwszego miejsca na sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard – Poland. Są w nim prezentowane najpopularniejsze reklamy, które wzbudzają zachwyt widzów. Tym razem na szczycie listy znalazł się spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal”. Filmik informuje o pojawieniu się nowych bohaterów pluszaków w sklepach oraz zapowiada kolejną edycję programu Biedronki. Spot został już obejrzany przez użytkowników YouTube ponad 2 miliony razy, dzięki czemu stał się najpopularniejszą reklamą oglądaną w sieci w sierpniu.
Gazetki promocyjne - aktualne oferty
Nie tylko bawi, ale także uczy
Najnowszej akcji Biedronki towarzyszy kampania 360° „Gang Słodziaków. Magiczny portal”, która jest prowadzona nie tylko w Internecie, ale również w wielu innych miejscach. Można ją spotkać w telewizji, radiu, prasie, kinach, mediach społecznościowych oraz na terenie sklepów i w środkach komunikacji miejskiej. Tegoroczna akcja Biedronki została szczególnie stworzona z myślą o najmłodszych. Słodziaki mają nie tylko umilać czas dzieciom, ale także edukować w wielu różnych kwestiach, w tym także w sprawach związanych z ekologią.