Po co powstał Gang Fajniaków?
Gang Fajniaków ma spełniać dwie funkcje. Przede wszystkim ma on uświadamiać najmłodszych członków społeczeństwa, jak ważne jest dbanie o środowisko. Oprócz tego, te miłe pluszaki mają też zachęcać dorosłych klientów do wspierania polskiej gospodarki, ponieważ dodatkowe punkty liczone są za kupowanie produktów oznaczonych jako polskie właśnie. Beata Jankowiak, dyrektor działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu, przypomina o tym jak istotną rolę mają warzywa i owoce oraz opowiada o misji nowego Gangu. „Kontynuujemy zapoczątkowaną wiele lat temu dbałość o właściwą rolę warzyw i owoców w diecie najmłodszych i aktywne wspieranie polskiej gospodarki, kładąc przy tym silny nacisk na przyrodę, przy jednoczesnym utrzymaniu formy edukacji poprzez zabawę. To wartości kluczowe dla naszej sieci. Także dlatego, że oznaczają wspólne działanie dla tworzenia dobra i lepszego jutra. Za sprawą akcji „Gang Fajniaków” chcemy podzielić się tymi wartościami z najmłodszym pokoleniem i jego rodzicami. Fajniaki w przystępny sposób pokazują dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a wszyscy możemy przy tym pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki.” – mówi.
>Gazetki promocyjne - aktualne oferty

