Fajniaki biją rekordy popularności

14.09.2020

|

Sieci handlowe

Fajniaki biją rekordy popularności

Gang Fajniaków to następcy popularnych w poprzednich sezonach Słodziaków i Świeżaków. Dzieci w całej Polsce kochają tę akcję Biedronki nic więc dziwnego, że wystarczyło 10 dni, aby Klienci w Polsce odebrali 140tys. książek i 100 tys. maskotek. Co ciekawe, pierwszą zabawkę odebrano w Stegnie, w województwie pomorskim, dwie minuty po północy… już pierwszego dnia akcji!

Gang Fajniaków – do kogo powędrowały pierwsze egzemplarze?

Gang Fajniaków to akcja lojalnościowo-edukacyjna supermarketów Biedronka. Rozpoczęła się 17 sierpnia 2020 roku i potrwa aż do 2 grudnia. Każda z poprzednich edycji miała jakąś wartość edukacyjną dla dzieci. Świeżaki zachęcały do jedzenia owoców i warzyw, Słodziaki przedstawiały życie zwierząt, a Fajniakom leży na sercu los naszej planety.Ta akcja ma uczyć dzieci na temat ekologii, a rodziców zachęcać do zakupu polskich produktów. Maskotki można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek lub za 19,99 zł po zebraniu 40 naklejek. Można też je po prostu kupić w cenie 39,99 zł. Z ostatniej opcji skorzystał pierwszy klient, który to dwie minuty po północy zdecydował się zakupić pierwsze dwa Fajniaki. Ten zaszczytny tytuł otrzymała Ważka Wiola i Kropla Ksenia! W Zakopanem także nie próżnowano. Pierwszy Klient pojawił się minutę po godzinie 1:00 i zakupił Fokę Franię oraz Pieska Piotrusia. Na trzecim miejscu znalazła się Warszawa, gdzie wydano Chmurkę Celinkę, o godzinie 3:25 pierwszego dnia akcji.

Poznaj przygody Gangu Fajniaków dzięki książce

Warto pamiętać, że nie tylko maskotki są do zdobycia w tej edycji. Można także otrzymać książkę „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, której autorem jest Marcin Przewoźniak, a ilustratorem Małgorzata Detner. Za darmo dostać ją można po zebraniu piętnastu naklejek. Można ją też kupić za 9,99 zł. Tak zrobił właśnie klient w Bychawie w województwie lubelskim, zaledwie 32 minuty po północy. Do tej pory wydanych zostało już 100 tys. maskotek i 140 tys. książek opowiadających historię Gangu Fajniaków.

Co na to pracownicy sieci?

„Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce. Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki” mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor do spraw komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.