Empik stawia na design

Empik od dawna stawia na ciekawe propozycje dla wszystkich klientów. Obecnie ruszył z kolejnym projektem – Strefą Design by Empik. Chodzi o to, aby udostępnić klientom dostęp do najciekawszej oferty polskiego i zagranicznego wzornictwa. Czego można się spodziewać po tym pomyśle?

Skąd pomysł na strefę designu?

Strefa Design by Empik to nowa przestrzeń online, która powstała w ramach rozszerzania oferty produktów o ciekawe niebanalne elementy, zgodne z najnowszymi trendami wzornictwa i designu. Dzięki niej klienci będą mieli dostęp do ogromnej ilości produktów, spełniających te kryteria. Znajdą się tam: ceramika, biżuteria, akcesoria modowe, AGD, a także propozycje idealne na prezent. „W Empik.com uwielbiamy, kiedy kwitnie i żyje kreatywność, ponieważ napędzają ją wyjątkowi ludzie. Dzięki Strefie zapewniamy naszym klientom dostęp do polskiego i zagranicznego designu oraz rękodzieła na najwyższym poziomie. To miejsce dla fanów sztuki wizualnej i unikalnych wzorów, dla poszukujących urzekających przedmiotów oraz wszystkich tych, którzy cenią sobie niepowtarzalny styl, estetykę i precyzję wykonania.” Opowiada o pomyśle Agnieszka Strzałkowska, project manager Strefy Design by Empik.

Jakie firmy pojawią się w strefie?

Strefa Design by Empik oparta jest o projektantów znanych z niesamowitych prac i ciekawego wzornictwa. W tym momencie, w przestrzeni poświęconej designowi, znajduje się 40 tysięcy produktów, a do końca tego roku Empik zamierza uruchomić dodatkowo 50 sklepów niezależnych marek i polskich projektantów. Do współpracy Empik zaprasza także różnych twórców cenionych na arenie polskiej, jak i międzynarodowej, a także duże firmy. Poza tym do projektu dołączyć mogą wszyscy mikro przedsiębiorcy, artyści czy rzemieślnicy, którzy tworzą unikatowe produkty i chcą je monetyzować. Wśród marek, które dołączyły do Strefy Design by Empik znalazły się takie podmioty jak: Ende Ceramics, For Rest Design, Mano Ceramics, Ekoloco – oferującą produkty zero waste, czy popularna markę dziecięcą La Millou. Oprócz tego kupić będzie można grafiki oraz plakaty., m.in. Poli Augustynowicz czy Andrzeja Więckiewicza. „Do końca roku Strefa będzie obejmować ponad 60 tys. unikalnych artykułów. Warto zaznaczyć, że priorytetem pozostaje dla nas pieczołowicie dobrana i urozmaicona oferta. W przyszłym roku Strefa Design zostanie poszerzona również o kategorie związane z urodą i zdrowiem czy elektroniką.” kończy swoją myśl Agnieszka Strzałkowska.

W Black Weekend (27-30.11.2020) możesz spodziewać się dużych rabatów w Strefie Design. Będą to zniżki od 20 do nawet 50%

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci