Carrefour wspiera sportowe pasje

Carrefour wspiera swoich klientów. Tym razem pod uwagę wzięli pasje sportowe konsumentów, którzy przychodząc na zakupy i wybierając odpowiednio oznaczone produkty, będą mogli zyskać wirtualne naklejki w aplikacji mój Carrefour. Kiedy zbiorą całość, czyli 11 sztuk, będą mogli odebrać wyjątkowy prezent – specjalną piłkę nożną za 1 grosz!

Carrefour – lider transformacji żywieniowej

Sieć sklepów Carrefour od dawna uznawana jest za lidera transformacji żywieniowej. Nic dziwnego, ponieważ sklepy stale działają w taki sposób, aby konsumenci mogli żyć zdrowo bez wyrzeczeń. Dlatego właśnie w placówkach znaleźć można rozbudowany asortyment zdrowej żywności. Oczywiście dieta to nie wszystko! Istotny jest także ruch i aktywność sportowa, która w ostatnim czasie została znacząco ograniczona ze względu na pandemię. W tym roku wreszcie można wyjść na zewnątrz i to nie tylko po to, aby brać udział w różnych imprezach sportowych, ale też po prostu uprawiać sport, który jest jedyną drogą do dobrego zdrowia.

Jak skorzystać z promocji?

Od 2 czerwca do 10 lipca w sklepach Carrefour potrwa specjalna promocja. Kupując w sieci specjalnie oznaczone produkty, można dostać wirtualne naklejki w aplikacji Mój Carrefour. Każde 25 złotych przeznaczone na produkty biorące udział w akcji to 1 naklejka. Kiedy klient zbierze pełną drużynę, czyli 11 naklejek, otrzyma kupon w aplikacji Mój Carrefour, który w Punkcie Obsługi Klienta można zamienić na jeden z dwóch modeli piłki nożnej. Co ważne, na klientów czeka 50 tysięcy piłek, więc warto się spieszyć, bo tak unikatowe produkty z pewnością szybko znajdą nowych właścicieli.

Ile piłek może zebrać jedna osoba?

Można zebrać dowolną liczbę pełnych kompletów naklejek i wymieniać je na piłki. Będzie je można odbierać w punktach obsługi klienta od 17 czerwca do 31 lipca lub do wyczerpania zapasów. Co istotne, wśród grupy oznaczonych produktów znalazły się m.in. piwa, napoje, przekąski, słodycze, orzechy, gotowe dania, kosmetyki, a nawet zabawki. Jest ich łącznie ponad 1500!

Carrefour na Tour de Pologne

Warto także wspomnieć, że Carrefour chętnie wspiera i duże, i te nieco mniejsze inicjatywy sportowe. Już w sierpniu wesprze ogromne przedsięwzięcie, podczas którego na kibiców czekają wielkie emocje, tym razem kolarskie. Carrefour Polska już po raz piąty z rzędu będzie sponsorem głównym 78. edycji wyścigu Tour de Pologne UCI World Tour.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci