Bricomarche rozwija sprzedaż on-line

Bricomarche to sklepy, w których znajdziesz wszystkie niezbędne elementy do remontu, budowy, wystroju wnętrz czy ogrodu. Od jakiegoś czasu sieć prężnie się rozwija i wprowadza coraz to nowsze udogodnienia dla swoich Klientów. Jednym z nich są Bricomaty… Co to takiego?

Nowe Bricomaty

Sieć Bricomarche udostępniła swoim Klientom możliwość złożenia zamówienia w ich sklepach, a następnie ich odebrania właśnie w Bricomatach, czyli automatach do wydawania paczek, znajdujących się przed marketami. Obecnie znaleźć je można w 10 lokalizacjach w Polsce, ale już w lipcu, postawione zostaną w kolejnych 14 miejscach. Bricomaty pojawią się w Starachowicach, Barlinku, Działdowie, Lipnej, Knurowie, Kołobrzegu, Poznaniu, Sokółce, Stargardzie, Szczecinku, Rydułtowie, a także w Trzebnicy i Zielonej Górze.

Bricomarche stawia na rozwój e-commerce

Co ciekawe Bricomarche w kwietniu wprowadziło system click&collect, czyli możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie, a także udostępniło dostawę kurierską pod wskazany adres. Oto jak zmiany komentuje Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarche w Polsce: „Obecnie intensywnie pracujemy nad doskonaleniem kanału e-commerce. Dbając o wygodę naszych klientów, udostępniamy kolejne formy odbioru towaru np. poprzez kuriera, także dla dużych gabarytów oraz bezpieczną i innowacyjną formę odbioru click&collect w Bricomatach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy, prosty i co ważne bezpieczny, ponieważ klient nie musi wchodzić na teren sklepu. Wystarczy, że wprowadzi na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.”

Dlaczego wprowadzono Bricomaty?

Bricomaty to koncept podobny do paczkomatów marki Inpost. Różnica jednak polega na tym, że w automatach udostępnianych przez sieć Bricomarche odebrać można wyłącznie produkty z ich sklepów. Dlaczego takie rozwiązanie uznano za słuszne? Oczywiście w obecnych czasach ma to duże znaczenie ze względu na bezpieczeństwo, ponieważ ogranicza kontakt międzyludzki, jednak generalnie ma usprawnić to funkcjonowanie sklepu i znacznie rozwinąć ścieżkę e-commerce. Klienci doceniają Bricomaty za wygodę. Towar można odebrać w dowolnym czasie, w dogodnym dniu i godzinie. Działają także w niedziele bez handlu i są dostępne 24/7. Co ważne w boksach umieszczone mogą być nie tylko małe elementy, ale także drzwi czy płyty OSB. Jest to rozwiązanie, którego nie oferuje żadna inna sieć. Nie bez znaczenia jest także fakt, że odebranie zamówienia z Bricomatu jest usługą darmową.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci