Lista zakupów

Dodaj produkty do swojej listy zakupów

Shopping List Empty ListNaciśnij przycisk "+"

Biedronka stopniowo zmienia uniformy swoich pracowników

post image - Biedronka stopniowo zmienia uniformy swoich pracowników

Stylowe i dobrze wybrane uniformy to świetny krok marketingowy, który

zachęca Klientów do korzystania z różnych miejsc handlowych i usługowych. Zarząd Biedronki doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego jako jedną ze zmian wprowadzonych na 25-lecie sieci w Polsce, zdecydowali się na metamorfozę mundurków swoich pracowników. Jaka będzie nowa odsłona?

>

Dlaczego warto stosować uniformy w marketach?

Uniformy to dobry sposób nie tylko na to, aby wszyscy pracownicy wyglądali tak samo i nie

zastanawiali się jak ubrać się, aby pasować do dress code. To rewelacyjne posunięcie, pozwalające na zbudowanie spójności i rozpoznawalności marki, jak również wysłanie sygnału klientom kogo mogą prosić o pomoc. Nowe mundurki Biedronki są bardzo eleganckie i schludne, ale także rzucają się w oczy. Wyglądają znacznie bardziej profesjonalnie niż poprzednie niebiesko-zielone koszulki.

>
bezrękawników z membraną, rozpinanych bluz i czarnych fartuchów w biedronkowe kropki. W przypadku kierowników pojawią się antracytowe koszule. To zmiany, które przygotowano na jubileusz sieci sklepów. Ujednolicony strój w nowej odsłonie pojawił się po raz pierwszy 3 sierpnia w południowej Polsce. Od 24 sierpnia metamorfoza zauważalna będzie także w Warszawie oraz okolicy, m.in. w Pruszkowie, Piastowie, Parzniewie, Michałowicach oraz Konstancinie- Jeziornie. Oczywiście zmiana uniformów dotrze do całej Polski, jednak proces ten będzie przeprowadzany stopniowo.

Skąd pomysł na zmiany?

Zmiany skomentował Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny w warszawskim regionie

sieci Biedronka: „Sklepy Biedronka są z Polakami już od 25 lat. Rok jubileuszu to dobry czas na kolejne zmiany, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych uniformów z myślą o naszych pracownikach i klientach. Bez nich Biedronka nie mogłaby dziś świętować sukcesu. Nowe stroje wprowadzane są stopniowo w różnych regionach Polski. Teraz przyszedł czas na Warszawę. Podczas procesu projektowania odzieży, wzięliśmy pod uwagę opinie naszych pracowników, więc jesteśmy pewni, że uniformy przypadną do gustu zarówno im, jak i klientom sieci.”

Pracownicy mieli udział w projektowaniu!

Jednym z kluczowych elementów, który miał wpływ na to jak obecnie wyglądają stroje, a

właściwie jak są funkcjonalne, było zdanie pracowników. Zmieniono np. projekt bluz, które dotychczas wkładano przez głowę. Obecnie będą one zapinane na suwak. Również damska część personelu pokusiła się o wyrażenie własnej opinii, czego skutkiem jest to, że stroje mają teraz inne wersje dla obu płci. Dodatkowo sam branding marki się zmienił. Uniformy mają znaczek lubianego przez Polaków owada, ale nie ma nazwy „Biedronka”.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci