Dlaczego warto stosować uniformy w marketach?
Uniformy to dobry sposób nie tylko na to, aby wszyscy pracownicy wyglądali tak samo i nie
Gazetki promocyjne - aktualne oferty
Skąd pomysł na zmiany?
Zmiany skomentował Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny w warszawskim regionie
sieci Biedronka: „Sklepy Biedronka są z Polakami już od 25 lat. Rok jubileuszu to dobry czas na kolejne zmiany, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych uniformów z myślą o naszych pracownikach i klientach. Bez nich Biedronka nie mogłaby dziś świętować sukcesu. Nowe stroje wprowadzane są stopniowo w różnych regionach Polski. Teraz przyszedł czas na Warszawę. Podczas procesu projektowania odzieży, wzięliśmy pod uwagę opinie naszych pracowników, więc jesteśmy pewni, że uniformy przypadną do gustu zarówno im, jak i klientom sieci.”Pracownicy mieli udział w projektowaniu!
Jednym z kluczowych elementów, który miał wpływ na to jak obecnie wyglądają stroje, a
właściwie jak są funkcjonalne, było zdanie pracowników. Zmieniono np. projekt bluz, które dotychczas wkładano przez głowę. Obecnie będą one zapinane na suwak. Również damska część personelu pokusiła się o wyrażenie własnej opinii, czego skutkiem jest to, że stroje mają teraz inne wersje dla obu płci. Dodatkowo sam branding marki się zmienił. Uniformy mają znaczek lubianego przez Polaków owada, ale nie ma nazwy „Biedronka”.
