Biedronka gotowa na wakacje

Wakacje to moment największego oblężenia nadmorskich miejscowości. Turyści tłumnie przybywają, aby cieszyć się plażą, morzem i słońcem. Jak się okazuje, zyskuje na tym także sieć sklepów Biedronka, która w okresie wakacyjnym, nad morzem, odnotowuje 130% wzrost sprzedaży. W związku z tym sieć szykuje całą listę udogodnień, które pozwolą jeszcze bardziej wypocząć. Czego możemy się spodziewać?

Zmiany w Biedronkach nad morzem

Sieć Biedronka dba o swoich Klientów, dlatego znając sytuację w okresach wakacyjnych, przygotowuje szereg udogodnień, które ułatwią codziennie zakupy na wakacjach. Nad Bałtykiem na urlopowiczów czekać będą m.in. Biedronkobusy, zewnętrzne stoiska z napojami i lodami oraz warzywami. A to jeszcze nie wszystko! Część sklepów będzie otwarta całodobowo.

Biedronkobus i zewnętrzne warzywniaki

Co ciekawe, osoby wypoczywające w Łebie, będą mogły skorzystać z dodatkowego udogodnienia. Za symboliczną złotówkę, można przetransportować się specjalnym Biedronkobusem, do sklepu, który położony jest poza miastem. Pierwszy autobus rozpoczyna kurs o 15:00 i kursuje do 19:00, co pół godziny. Linia otwarta będzie od czerwca do 17 sierpnia. Oczywiście ruch odbywa się w obie strony, dzięki czemu nie będzie trzeba martwić się już o powrót z ciężkimi torbami. To ruch, który ułatwić ma wielu osobom spokojne zakupy i zachęcić do częstszych odwiedzin sklepu w tej okolicy. Z kolei w Mielnie, Ustroniu Morskim, Dziwnowie, Ustce i Dźwirzynie, na zewnątrz umieszczone zostaną stoiska z owocami, oraz chłodnymi napojami i lodami, na których wczasowicze będą mogli znaleźć swoje ulubione produkty w świetnych cenach.

Skąd pomysł na zmiany?

Nad Bałtykiem rokrocznie spotkać można wielu turystów i chociaż restauracje oraz bary są zwykle pełne to jest wiele osób, które decydują się na samodzielne gotowanie. To właśnie dlatego Biedronka odnotowuje tak duże wzrosty sprzedaży. W poprzednim roku pod tym względem wygrało Mielno, gdzie sklep odwiedziło ćwierć miliona Klientów, co oznacza trzykrotny wzrost względem miesięcy niewakacyjnych. Łukasz Burda, dyrektor operacyjny regionu Koszalin sieci Biedronka, w ten sposób podsumowuje zmiany: „W tym roku spodziewamy się, że ruch w nadmorskich miejscowościach będzie jeszcze bardziej wzmożony w porównaniu do poprzednich lat. Aby zapewnić naszym Klientom bardziej przyjemne, atrakcyjne i wygodne zakupy, proponujemy im specjalne rozwiązania takie jak zewnętrzne stoiska, dedykowaną linię autobusową dowożącą klientów do sklepu w Łebie, a także sklepy całodobowe.”

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci