Auchan stawia na samoobsługę

Auchan to sieć sklepów uwielbiana przez polskich Klientów, szczególnie za bogaty asortyment, dobrą jakość obsługi i stale wprowadzane udogodnienia, mające na celu wygodne zakupy. Obecnie Auchan po raz kolejny wykonał ukłon w kierunku osób go odwiedzających, wprowadzając unowocześnienia w swojej strefie płatności.

Samoobsługowe kasy już niebawem w Auchan

Nowoczesne podejście do płatności to jeden z punktów, który wpisany jest w strategię działania Auchan Retail Polska. Wszystkie zmiany wprowadzane przez sieć są podyktowane potrzebami polskich konsumentów. Już niebawem obok tradycyjnych kas pojawią się nowe, całkowicie automatyczne. To duży krok, ponieważ do niedawna Auchan stawiał wyłącznie na klasyczne linie kasowe, które pozwalały na budowanie relacji z Klientami. Nowe kasy będą jednak wyposażone nie tylko w płatność za pomocą karty, ale także w możliwość zapłacenia bezdotykowo – zbliżeniowo lub telefonem.

Auchan – pionier płatności samoobsługowych

Auchan jest jedną z pierwszych marek, które wdrożyły kasy samoobsługowe. Pierwsze pojawiły się już w 2007 w Białymstoku. Ta zmiana została zaakceptowana przez Klientów, którzy chętnie korzystali z nowej opcji. Gerard Gallet, dyrektor zarządzający Auchan Retail Polska, mówi o tym, że dla sieci najważniejsze jest, aby dać Klientom wybór, w jaki sposób chcą być obsłużeni. „Wzbogacamy funkcjonalności linii kas, aby sprostać nowym oczekiwaniom naszych klientów, dając im wybór różnych opcji i narzędzi płatniczych. Każdy klient będzie mógł wybrać odpowiadającą mu ścieżkę płatności, w zależności od dostępnego czasu i jego koszyka. Naszym celem jest zapewnienie szybkiej, płynnej i bezproblemowej obsługi, zarówno w przypadku kas automatycznych, w których liczy się przede wszystkim krótki czas dokonywania płatności, jak i kas tradycyjnych, gdzie na pierwszy plan wysuwa się waga kontaktów międzyludzkich. Dużej płynności zakupów niewątpliwie będzie sprzyjać też rozszerzona możliwość dokonywania płatności cyfrowych, zwłaszcza zbliżeniowych.”

Zmiany dla Klientów i dla pracowników

Sieć Auchan ma stabilną pozycję na rynku polskim, jednak zmodernizowanie strefy płatności ma sprawić, że nadal pozostanie przy wizerunku nowoczesnym, w którym stawia się na technologię, wygodę i nowe podejście do zawodu kasjera. Chodzi głównie o to, aby pracownicy podchodzili indywidualnie do każdej osoby odwiedzającej sklep. Auchan Retail Polska stawia na rozwój ścieżki zawodowej swoich pracowników, a to wiąże się bezpośrednio z pozytywnymi zmianami, będącymi ukłonem w stronę Klientów. Do połowy 2021 r. w sklepach Auchan podwojona zostanie ilość kas samoobsługowych. Będzie ich wtedy ponad 1000. W 2020 r. mają pojawić się także automaty na stacjach paliw marki. Klienci bardzo pozytywnie oceniają zmiany w supermarketach, a pracownicy cieszą się na nowe wyzwania.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci