Jak wygląda współpraca z Glovo?
Oferta produktowa Auchan, w usłudze Glovo, obejmuje 1700 produktów spożywczych. Klienci mogą otrzymać je w bezpieczny, bezdotykowy sposób już w godzinę po złożeniu zamówienia. Co ważne, obszar dostawy obejmuje 3 km od konkretnego sklepu, jednak nie jest to problemem biorąc pod uwagę, że zakupy można zrobić aż w 55 placówkach w całej Polsce.
Usługa Click&Collect
Oczywiście to nie wszystko, co przygotowała firma Auchan Retail Polska. Poza dostawami realizowanymi z Glovo, udostępniają także opcję Click&Collect. Tutaj klienci mają do dyspozycji 6000 różnych artykułów z kategorii: owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze świeże oraz suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.
Jak skorzystać z usługi Click&Collect w Auchan?
Aby skorzystać z usługi wystarczy zarejestrować się na stronie https://zakupy.auchan.pl/, skompletować listę i zatwierdzić koszyk. Po odbiór zamówienia należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w wymienionych lokalizacjach w wybranym wcześniej przedziale czasowym. Tam też należy dokonać płatności za zakupy. Sama usługa Click&Collect jest darmowa. W roku 2021 planowane jest rozszerzenie działalność o dodatkowe punkty odbioru oraz dostawę do domu.
Skąd pomysł na zmiany?
”Polacy coraz chętniej korzystają z nowych form robienia zakupów, na co duży wpływ miało ostatnie doświadczenie związane z pandemią. Wielu klientów właśnie w tym bezprecedensowym czasie dokonało swoich pierwszych zakupów on-line doceniając wygodę oraz bezpieczeństwo tego kanału. W Auchan bacznie obserwujemy zmiany na rynku, przywiązujemy ogromną wagę do rozwoju kanału e-commerce. Zgodnie ze strategią Auchan 2022 budujemy więź z lokalnymi społecznościami, oferujemy nowe ścieżki zakupowe, które odpowiadają na aktualne potrzeby klientów. Warto także pamiętać, że klienci, którzy lubią zaopatrywać się w produkty w tradycyjny sposób, mogą dokonywać zakupów w sklepach Auchan w bezpiecznych warunkach. Duża powierzchnia sprzedaży oraz duża liczba kas pozwala obsługiwać większą liczbę klientów w tym samym czasie, przy równoczesnym zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego.” mówi Małgorzata Piekarska dyrektor Marki/Klienta/Digital/IT/Projektów w Auchan Retail Polska.