Auchan rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego

Auchan rozwija swoją markę własną Pewni Dobrego, której zadaniem jest wprowadzanie na rynek zdrowych, lokalnych produktów, które wytwarzane są z poszanowaniem środowiska! Czego można się spodziewać?

Pewni Dobrego – rozwój marki własnej Auchan

Auchan to firma znana z tego, że stara się budować odpowiedzialną, a zarazem odpowiadającą na potrzeby konsumentów ofertę. Stworzenie marki własnej Pewni Dobrego to krok do spełnienia wszystkich oczekiwań. „Budowa odpowiedzialnej i wyjątkowej oferty to jeden z filarów strategii Auchan. Dynamiczny rozwój marki Pewni Dobrego i partnerskiej współpracy ze sprawdzonymi, lokalnymi dostawcami jest tego doskonałym przykładem. Nazwa marki najlepiej obrazuje to, czego konsumenci mogą spodziewać się sięgając po produkty opatrzone logo Pewni Dobrego – pewności, że będą dobre dla ich zdrowia, o świetnym smaku, wyprodukowane w poszanowaniu środowiska naturalnego i z dbałością o dobrostan zwierząt. Stale poszerzamy asortyment marki Pewni Dobrego, w przekonaniu, że jest ona odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania dzisiejszego konsumenta. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią jeszcze szerszy wybór produktów pod szyldem Pewni Dobrego, jaki przygotowaliśmy w ramach najnowszej oferty.” mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.

Czego oczekują konsumenci?

Badania zrealizowane na zlecenie Auchan przez firmę badawczą sporo rozjaśniły, jeśli chodzi o potrzeby klientów. Jak się okazuje marka Pewni Dobrego idealnie wpisuje się rynkowe oczekiwania! 89% respondentów przyznało, że w ofercie sklepu kluczowe znaczenie ma dla nich dostępność produktów wysokiej jakości. Z kolei duża i urozmaicona oferta produktów ważna jest dla 87% respondentów, a dostępność produktów od sprawdzonych dostawców dla 87%. To jeszcze nie wszystko! Okazuje się, że konsumenci zwracają uwagę na relacje, które łączą sieci handlowe i dostawców. Aż dla 85% respondentów ma znaczenie współpraca z lokalnymi dostawcami, a 87% mówi wprost o tym, że oczekują, aby sieci handlowe współpracowały z dostawcami uczciwie i etycznie.

Oferta marki Pewni Dobrego

Marka Pewni Dobrego oferuje klientom wiele różnych opcji. Obecne nowości to szparagi i truskawki bez pestycydów, w ekologicznych opakowaniach. Oprócz tego wśród asortymentu znaleźć można jaja BIO pakowane po 20 sztuk, łososia jurajskiego w wersji obiadowej w 2 smakach: w sosie kokosowym z chilli oraz z warzywami w sosie z zielonego pieprzu. Pewni Dobrego to także marka posiadająca w ofercie mleko w tym: bez laktozy 2% i 3,2%, a także mleko 2%, 3,2% i 3,8%. Wśród asortymentu coś dla siebie znajdą także weganie i zwolennicy kuchni roślinnej. Dostępne są m.in. wegańska jaglanka w 4 smakach, wegańskie desery chia i tapioka na kokosie, każdy w 3 smakach.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci