Auchan dołącza do aplikacji Too Good To Go

Auchan Retail Polska to firma znana z tego, że dba o środowisko i stara się wprowadzać do polskich domów zdrową żywność. Obecnie podjęli się kolejnego wyzwania, którego celem jest ograniczenie marnowania żywności. Na czym polegać będzie współpraca z aplikacją Too Good To Go?

Czym zajmuje się aplikacja Too Good To Go?

Too Good to Go to aplikacja, która ma pomóc w walce z szerzącym się problemem nadmiernie wyrzucanego jedzenia, nie tylko z naszych lodówek, ale przede wszystkim ze sklepów czy restauracji. Tym razem zarządzający nią podjęli współpracę z siecią Auchan, ponieważ punkty handlowe mają duży udział w ilości marnowanego na świecie jedzenia. Już od grudnia użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić paczki, w których każdego dnia znajdą się pełnowartościowe i atrakcyjne cenowo produkty. Ich mankament? Jedynie krótka data przydatności.

Co będzie można kupić w aplikacji?

Auchan zaoferuje klientom trzy rodzaje paczek, które będą dostępne w Too Good To Go. Pierwszy z nich to paczka Mix, w której znajdą się w niej różne produkty spożywcze. Druga propozycja to paczka Zieleniak, zawierająca owoce i warzywa. Ostatnia opcja to paczka Bistro z kanapkami i sałatkami oraz produktami z cukierni. Co ważne, każda z takich paczek to niespodzianka, a każdy dzień przynosił będzie inne produkty, które umieszczane będą w jej wnętrzu. Zamówienie będzie można odebrać w Punktach Obsługi Klienta. Zapakowane będzie w torby papierowe z logo aplikacji Too Good To Go lub, jeśli takie będzie życzenie klienta, do własnej torby.

Współpraca oczami obu stron

„Auchan od lat podejmuje działania w duchu zero waste, w tym na rzecz niemarnowania żywności. Chcemy w wymierny sposób wpływać na zmniejszenie skali tego zjawiska Z jednej strony przeciwdziałamy marnotrawstwu żywności w całym łańcuchu wartości naszej firmy, z drugiej podejmujemy inicjatywy wspierające świadome decyzje zakupowe naszych klientów. Liczymy na dobre przyjęcie z ich strony możliwości korzystania z aplikacji Too Good To Go. Zaczynamy pilotażowo – w trzech lokalizacjach na terenie Warszawy.” mówi Dorota Patejko, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska.

Współpraca z Auchan to także duża radość dla Too Good To Go. „Sieci handlowe są istotnym graczem w walce z marnowaniem jedzenia, stąd podjęcie współpracy z Auchan, niezwykle mnie cieszy. To ważny sygnał dla rynku spożywczego, że problem traktowany jest poważnie, a rozwiązanie, jakim jest Too Good To Go, dostępne jest dla każdego. Zarówno duże sieci handlowe, jak i małe, rodzinne sklepy mogą, dzięki aplikacji, z łatwością ratować jedzenie przed zmarnowaniem.” opisuje współpracę Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci