Aldi stawia na świeżość

Świeżość to motyw przewodni nowej kampanii sieci sklepów ALDI. W ramach nowej strategii przedstawiono m.in. koncept wizualny, czyli logo Świeże z ALDI, na którym oznaczane będą różne produkty, z wielu kategorii dostępnych w sklepie. Start kampanii – 15 czerwca!

Świeże z ALDI - koncepcja

ALDI to supermarkety znane z tego, że stawiają na produkty dobrej jakości, które są świeże i pyszne. Właśnie ta świeżość zainspirowała osoby odpowiedzialne za marketing, do stworzenia nowej kampanii, która jest pomysłem równoległym z projektem zeszłorocznym – Wielkim Testem Produktów. Test ten był częścią kampanii Raz ALDI, zawsze ALDI, która miała uświadamiać Klientom, że jest to sklep, do którego chcą wrócić po swoje ulubione produkty. Tak jest i tym razem. ALDI chce przekazać swoim odbiorcom, że sezon letni jest idealną okazją do nabycia świeżych owoców, warzyw, ryb, nabiału czy czegokolwiek innego, co jest im niezbędne. A to wszystko znajdą właśnie w supermarketach ALDI!

Kilka słów od ALDI

Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska, tak opisuje najnowsze działania marki: „Sezon letni to doskonała okazja do wyeksponowania świeżego asortymentu i pokazania klientom, jak na co dzień dbamy o to, aby do ich domów trafiały wysokiej jakości, świeże produkty. W ALDI wierzymy bowiem, że troska o świeżość produktów to troska o zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów i ich rodzin. Wiemy, że świeżych produktów nie kupuje się na zapas, dlatego codzienna kontrola jest dla nas kluczowa. Chcemy, aby klienci utożsamiali naszą markę ze świeżością, by ich naturalnym wyborem codziennych zakupów były właśnie sklepy ALDI, w których już teraz znajdują przecież swoje ulubione przysmaki i chętnie po nie do nas wracają. Dlatego kampania świeżości jest doskonałym uzupełnieniem trwającej wciąż kampanii zbudowanej wokół Wielkiego Testu Produktów ALDI”.

Sposób prowadzenia kampanii

Kampania będzie prezentowana zarówno indoor, jak i outdoor. Przewidziano także cały szereg działań w Internecie. Świeże z ALDI będzie się więc teraz przewijać dość często, w różnych kanałach przekazu. Co ważne, sieć zadbała także o edukację swoich pracowników. Przeprowadzono szkolenia, które w luźny i naturalny sposób opowiadają o zmianach. Dzięki temu pracownicy stali się ekspertami od świeżości. Co więcej, na początku wszyscy dostawali świeże warzywa i owoce, aby przekonać się na własnej skórze, jaka jest różnica.

Badania nad świeżością

ALDI wśród innych sklepów wyróżnia się swoim podejściem do produktów, które można znaleźć w ich sklepach. Każdego miesiąca przeprowadzają badania w laboratoriach akredytowanych, które umożliwiają im kontrolę świeżości. Mimo że prawo nie nakazuje tak częstych testów, ALDI wciąż je powtarza. Oprócz wszystkich procesów zewnętrznych zarząd sieci zdecydował się na wprowadzenie wewnętrznych zasad kontrolowania towaru, który przyjeżdża do sklepu.

Robiąc zakupy w ALDI, Klienci mogą liczyć na zawsze świeże mięso. Wynika to z faktu, że dostawcy muszą dostarczyć wyniki mikrobiologiczne z odpowiednimi parametrami, a także przejść je pozytywnie muszą gotowe do sprzedaży produkty. Pieczywo natomiast pozbawiono wszelkich wzmacniaczy smaku, konserwantów i barwników, aby było zdrowsze. ALDI od dawna stawia na lokalnych dostawców. Właśnie dlatego ponad połowa warzyw i owoców pochodzi z polskich sadów i pól.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci