Aldi promuje zdrowe odżywianie

ALDI ciągle poszerza ofertę produktów dla wegetarian i wegan, aby ułatwić im codzienne zakupy. Wspólnie z Fundacją ProVeg ALDI promuje zalety diety roślinnej, a celem prowadzonych działań jest edukowanie klientów w kwestii świadomego jedzenia.

ALDI dba o zdrowe odżywianie Polaków

ALDI to supermarket, a co za tym idzie najważniejszym jego zadaniem jest dostarczanie produktów żywnościowych klientom. Misja sieci mówi o tym, że chcą oni oferować najwyższą jakość, w najniższej możliwej cenie. Właśnie dlatego sieć przykłada dużą wagę do tego, jakie produkty pojawiają się na półkach w ich sklepie. Chcą, aby były to produkty zwiększające odporność, poprawiające koncentrację, a także pomagające utrzymać prawidłową masę ciała.

Wzbudzanie świadomości dot. żywienia

Zalecenia żywieniowe, dotyczące produktów, które mają zbawienny wpływ na nasze ciało są różne, ale łączy je jedno założenie: duża ilość roślin w diecie to podstawa! Dlatego ALDI wspólnie z Fundacją ProVeg rozpoczyna kampanię informacyjną dotyczącą zdrowego i świadomego odżywiania. „W związku z rosnącą ilością produktów roślinnych w naszym asortymencie chcemy szerzej promować zalety diety wegańskiej i wegetariańskiej i kształtować pozytywne nawyki żywieniowe oraz poszerzać świadomość klientów w zakresie zdrowego odżywiania. Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy dostarczać konsumentom najwyższej jakości produkty, ale także przekazywać im wiarygodne informacje. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Fundacją ProVeg - organizacją, która ma olbrzymie doświadczenie międzynarodowe w edukacji żywieniowej.” mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik Działu Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska.

Współpraca ALDI Polska z Fundacją ProVeg

Współpraca z firmą ALDI jest szansą dla Fundacji ProVeg na dotarcie do znacznie szerszego grona odbiorców. „Wierzymy, że dzięki naszej współpracy z siecią ALDI dotrzemy do kolejnych osób z informacją o wpływie wyborów żywieniowych na zdrowie, środowisko i zwierzęta. Sieci handlowe odgrywają niezwykle istotną rolę w kształtowaniu odpowiednich nawyków żywieniowych, ze względu na bliskość ich kontaktu z konsumentami w codziennych decyzjach zakupowych. Jest to także wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom konsumenta przyszłości, dla którego zdrowy i zrównoważony styl życia zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę.” mówi Patrycja Homa, prezeska Fundacji ProVeg

Misja kampanii

Kampania będąca efektem współpracy Fundacji ProVeg i ALDI Polska ma za zadanie pokazać Polakom jak stworzyć pyszny, zdrowy posiłek z produktów pochodzenia roślinnego. Oprócz tego twórcy chcą pokazać rodzicom, jak zachęcić dzieci do spożywania większej ilości roślin. Poza tym zmieni się też asortyment ALDI. Znajdą się w nim produkty obiadowe marki Dobra Kaloria (np. roślinny burger, gyros a’la kurczak, klopsy klasyczne, kiełbaski i mielone roślinne a ’la wołowe) oraz sznycel sojowy marki własnej Gut Bio. Klienci dostaną także majonez wegański, mąkę z orzechów arachidowych, kabanosy roślinne, czy napoje - sojowo – ryżowy, owsiany również marki Gut Bio i wiele innych.

Kampania informacyjna prowadzona jest poprzez gazetki reklamowe, na stronie www, w mediach społecznościowych oraz oczywiście w sklepach.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci