Gdzie szukać promocji i konkursów z nagrodami - lista najlepszych miejsc w sieci które warto śledzić

post image - Gdzie szukać promocji i konkursów z nagrodami - lista najlepszych miejsc w sieci które warto śledzić

Internet pełen jest okazji. W sieci znajdziesz propozycje odwiedzenia sklepów stacjonarnych, internetowych, punktów gastronomicznych, obiektów noclegowych i kulturalnych, które oferują najwyższy poziom usług. Internet to dziś miejsce, w którym warto się reklamować, a bez skutecznego e-marketingu firma nie ma szans na wielopłaszczyznowy rozwój i wzrost zysków. Wiele firm angażuje się w zaawansowaną strategię promocyjną, mającą na celu pozyskanie i utrzymanie stałej grupy klientów za pomocą konkursów z nagrodami oraz programów lojalnościowych. W ten sposób zyskują przedsiębiorcy i klienci. Sprawdź, gdzie warto szukać atrakcyjnych akcji konkursowych i promocyjnych, by zyskiwać codziennie.

Śledzimy konkursy - najciekawsze fanpage z nagrodami i konkursy sieci handlowych

Fanpage sieci handlowych są miejscami, w których najłatwiej promować konkursy i akcje promocyjne wśród swoich klientów oraz osób, które nie są jeszcze obserwującymi profil firmy. Konkursy w mediach społecznościowych łatwo rozpowszechniać dzięki możliwości udostępniania informacji o nich przez samych klientów. Programy lojalnościowe dla klientów kuszą nagrodami oraz zniżkami cenowymi, a konkursy na fanpage'ach szybką możliwością zdobycia benefitów. Programy lojalnościowe przykłady? Sprawdź, co możesz zyskać poprzez punkty payback i gdzie możesz zbierać je, by zyskiwać na każdych zakupach, np. jesienne promocje.

Wzbudzające zainteresowanie systemy lojalnościowe na fanpage'ach oraz konkursy, dzięki którym możesz zyskać jeszcze więcej, to propozycja dla konsumentów, którzy poszukują wyjątkowych okazji oraz poza codziennymi zakupami zależy im na możliwości zdobycia czegoś więcej. Zastanawiasz się, jak mądrze robić zakupy i korzystać z najatrakcyjniejszych akcji konkursowych? Zwróć uwagę na programy lojalnościowe, w których co jakiś czas organizowane są konkursy i akcje specjalne, dzięki którym możesz zdobyć atrakcyjne nagrody.

Przykłady konkursów - czyli o tym, jak marki angażują fanów

Zarówno duże, znane marki, jak i niewielkie firmy angażują swoich fanów, a zarazem klientów w udział w akcjach promocyjnych, konkursach i programach lojalnościowych. Dzięki nim klienci stają się częścią polityki promocyjnej firmy. Osoby, biorące udział w konkursach oraz uczestniczące w programach lojalnościowych osobiście propagują informacje o firmie oraz jej promocjach. Efektowne, spektakularne konkursy to dla przykładu akcje stacji benzynowych, na których w zamian za punkty, zgromadzone w programie lojalnościowym zdobyć można gratisy, nagrody, dodatkowe benefity w postaci zniżek oraz możliwości zakupu produktów, których nie ma w stałej ofercie. Podobnie działają programy lojalnościowe, przykłady w sklepach spożywczych, drogeriach, markach odzieżowych, sklepach z elektronikąKlub Media Markt to istotne korzyści dla osób, regularnie robiących zakupy w sklepach tej sieci handlowej. Zwróć uwagę, że aplikacja karty lojalnościowe to doskonały sposób na szybki i łatwy dostęp do zniżek w wielu sklepach. Możesz mieć wszystko w jednym miejscu bez konieczności zastanawiania się, gdzie i jak zdobyć kartę, dzięki której uzyskasz zniżki i szansę na udział w konkursach. 

Organizacja loterii i kart upominkowych do konkursów

Organizacja akcji promocyjnych mających na celu zgromadzenie przez klientów sieci handlowej jeszcze większej liczby punktów przede wszystkim ma zachęcić do związania się konsumenta z marką na dłużej. Efektownie działające programy lojalnościowe pozwalają w maksymalnym zakresie korzystać z promocji, brać udział w konkursach i zdobywać karty upominkowe. Do konkursów nierzadko potrzebne jest posiadanie karty lojalnościowej, z którą podczas zakupów można korzystać z wymaganych w konkursie sposobów na zdobycie nagród. Warto więc sprawdzić, czym jest karta stałego klienta (wzór), dzięki której można wziąć udział w najbardziej atrakcyjnych akcjach sieci handlowej. Wiele konkursów organizowanych jest przez największe i te mniej znane marki tylko dla swoich stałych klientów, podobnie jak akcje promocyjne, kuszące najatrakcyjniejszymi promocjami. Zniżki i karty lojalnościowe? Często idą w parze. 

Najlepsze kreatywne akcje marketingowe, które zapadły w pamięć

Dziś cyklicznie organizowana akcja promocyjna, podczas której klienci wklejają zdobyte w sieci handlowej naklejki do albumów, zbierając ich określoną liczbę, by odebrać pluszowe maskotki, stała się naturalna. Gdy jednak po raz pierwszy sieć Biedronka zachęcała do robienia zakupów z kartą lojalnościową, dzięki której można było uzyskać naklejki, klienci byli nią poruszeni. Podobnie u konkurencji tej sieci, gdzie z kolei lojalni konsumenci otrzymywali za zakupy niewielkie figurki, imitujące bajkowe postaci, które kolekcjonować można było w specjalnie przygotowanych albumach. Czy pamiętasz akcję Coca-Cola, w której lojalnościowo można było odebrać kultowe szklanki lub programy lojalnościowe dla firm najbardziej znanych koncernów kosmetycznych i piwowarskich? Ławki, place zabaw, ogródki piwne - sygnowane marką to doskonały sposób na związanie się ofertą i promocję swoich produktów. 

Karty lojalnościowe - tabela porównań programów lojalnościowych

Aplikacja karty lojalnościowe android w prosty sposób pozwala monitorować najlepsze oferty sieci handlowych, zachęcające do gromadzenia punktów i zdobywania benefitów w postaci zniżek oraz nagród specjalnych. Karty lojalnościowe są produktami, dzięki którym robiąc zakupy w konkretnej sieci, możesz zyskiwać. Posiadając kartę lojalnościową, która daje Ci możliwość skorzystania ze zniżki, zyskujesz wyjątkową szansę na zakupy w niższych cenach i udział w konkursach, dedykowanych stałym klientom. Większość kart lojalnościowych obejmuje zakupy i benefity dla klientów konkretnej marki. Sieci dystrybucyjne posiadają swoje programy lojalnościowe, dzięki którym zyskujesz. Tak działają karty sieci Biedronka, CCC, Sephora lub Orlen. Możesz skorzystać również z propozycji zbierania punktów payback, które gromadzisz w kilku placówkach na jedno, wspólne kont. Payback zbierzesz na stacjach BP, w Kauflandzie, sklepach Maxi ZOO oraz innych, skoordynowanych w ramach współpracy punktach. 

Karty stałego klienta – gdzie warto być na stałe

Dzięki kartom stałego klienta zyskujesz atrakcyjne oferty, niedostępne dla osób, które nie są objęte ofertą lojalnościową. Chcesz uzyskać coś specjalnego? Zostań stałym klientem, skupionym w ramach programu lojalnościowego. Dzięki niemu zbierzesz punkty, na podstawie których sieć nagrodzi Cię odbiorem nagrody, darmowego artykułu. Wystarczy regularnie pojawiać się w sieci, by gromadzić na koncie lojalnościowym wyjątkowe okazje. Sieci handlowe oferują również promocje, obejmujące jedynie członków klubów. Dla posiadaczy kart stałego klienta w takich miejscach jak Ikea, CCC, Deichmann oferowane są zniżki, raty 0%, specjalne promocje oraz możliwość zakupu produktów ze specjalnych ofert, do których nie mają dostępu osoby, niezrzeszone w ramach programu. Wysoka jakość obsługi klienta gwarantuje bezpieczeństwo przechowywania danych osobowych, nie musisz obawiać się ich wycieku. 

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci