Nowy napój Coca-Coli już w sklepach

Cudowna wiadomość dla miłośników kawy! Na rynku pojawił się nowy napój przygotowany przez połączenie sił dwóch wiodących firm. Coca-Cola i Costa Coffee udowodniły, że potrafią tworzyć artykuły zgodne z aktualnymi potrzebami konsumentów i odpowiadające współczesnym trendom. Do sklepów trafia ich pierwszy wspólny produkt, jakim jest Costa Coffee Ready-to-Drink.

Kawa w puszce w trzech wariantach smakowych

Od chwili, kiedy firma Coca-Cola przejęła Costa Coffee klienci nie mieli jeszcze okazji poznać ich wspólnych możliwości. Teraz jest taka okazja, ponieważ na rynek wprowadzona została nowa oferta. Dla konsumentów przygotowano napój – Costa Coffee Ready-to-Drink, czyli kawę w puszcze. Jest ona tworzona na bazie ziaren autorskiej mieszanki Costa Mocha Italia Signature Blend. Na sklepowych półkach można ją dostać w trzech najpopularniejszych wariantach smakowych. Należą do nich Classic Latte, Caramel Latte oraz Black Americano.

Skład napoju Costa Coffe Ready-to-Drink

Nowa kawa w puszce to zaskoczenie dla wszystkich klientów i jednocześnie spełnienie ich marzeń. Jest to idealna propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez wypicia tego napoju, ale nie mają czasu zrobić tego w domu. Każda puszka to moc dwóch filiżanek espresso. Zawiera ona o 30 proc. mniej cukru niż większość napojów kawowych, które są dostępne na polskim rynku, ale mimo to Costa Coffee Ready-to-Drink zawiera odpowiednią ilość kofeiny. Puszka trafiająca do sprzedaży ma 250 ml pojemności, a jej warianty zawierają od 15 do nawet 108 kalorii.

Gdzie kupić kawę w puszce?

Costa Coffee Ready-to-Drink to potwierdzenie profesjonalizmu dwóch firm pracujących przy tworzeniu napoju. Stanowi on odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów uwielbiających kawę. Nowy produkt dostępny będzie przede wszystkim w kawiarniach Costa Coffe. W Polsce jest ich zlokalizowanych ponad 150. Ponadto napój trafi do większości punktów sieci Lagerdere, takich jak Relay, 1 Minute czy Imedio.

Nowy produkt jako zaspokojenie potrzeb konsumentów

Wprowadzenie nowego produktu do oferty handlowej to sukces obu firm. Prezes Coca-Cola Poland Services przyznał, że stworzenie kaw Costa Coffee Ready-to-Drink to nie tylko powód do dumy dla firmy Costa Coffee, ale także dla Coca-Coli, ponieważ najnowszy produkt wpisuje się w strategię działalności. Jej podstawą jest nieustanna praca nad rozszerzaniem portfolio i wprowadzanie do sprzedaży większej ilości artykułów, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci