Gang Słodziaków w Biedronce

Do niedawna w sklepach Biedronki niepodzielnie rządził Gang Świeżaków. Klienci sklepu całymi rodzinami walczyli o skompletowanie pełnej paczki – Pomidora Patryka, Śliwki Sabiny, Truskawki Tosi czy Banana Bruna. Teraz w „mieście” pojawił się ktoś nowy – Gang Słodziaków chce przejąć rządy. Lis Lucek, Jeż Jerzyk, Sowa Zosia, Bóbr Borys, Ryś Rysio i Zając Zuzia – to właśnie oni mają podbić serca młodych i nieco starszych klientów sieci Biedronka. 

Członkami Gangu Świeżaków były pluszowe maskotki owoców i warzyw. Akcja z Gangiem Świeżaków okazała się prawdziwym „strzałem w dziesiątkę” – według badań Brand Equity 2017 Nielsena, 4 na 10 badanych stwierdziło, że od momentu rozpoczęcia akcji promocyjnej częściej odwiedzali Biedronkę, a aż 83% respondentów potwierdza zainteresowanie akcjami tego rodzaju. Gang Świeżaków był tak popularny, że miał aż trzy odsłony: Gang Świeżaków, Gang Świeżaków Świątecznie oraz Gang Świeżaków 2. Czy Słodziaki powtórzą ten sukces? Wszystko wskazuje na to, że tak. Akcja promocyjna rozpoczęła się 27 sierpnia z prawdziwym przytupem. Pierwszy Słodziak opuścił sklep zaledwie po 47 minutach od rozpoczęcia akcji! Była to Sowa Zosia, a wydarzenie to miało miejsce w sklepie w Stegnie.

Zasady akcji są bardzo proste i bardzo zbliżone do tych obowiązujących przy promocji związanej z Gangiem Świeżaków. Za każde czterdzieści złotych wydane w dowolnym sklepie Biedronka, klient otrzymuje 1 punkt. Każda wielokrotność 40 zł to dodatkowy 1 punkt. Punkty można też łatwo zwielokrotnić. Za zakupy z zarejestrowaną kartą Moja Biedronka dostaniemy dodatkowy punkt, kolejny punkt można dostać za zakup warzyw lub owoców w ramach wydatków w wysokości 40 zł, a jeszcze jedno „oczko” otrzymać można, jeżeli co najmniej 10 zł z zakupów za 40 zł to produkty z oferty specjalnej. Podsumowując: jeżeli zrobimy zakupy za 40 złotych z wykorzystaniem karty Moja Biedronka, a wśród nich zakupimy owoce lub warzywa i kupimy, za co najmniej dziesięć złotych produkty z oferty specjalnej, to otrzymamy jednorazowo aż 4 punkty!

Jak je spożytkować? Każdy punkt to jedna naklejka. Naklejki zbiera się na specjalnych kartach kolekcjonerskich. Po zebraniu 60 naklejek otrzymujemy Słodziaka za darmo. Dla osób bardziej niecierpliwych przewidziano krótszą drogę – po zabraniu 30 naklejek można Słodziaka zakupić z 60% rabatem – za 19,99 zł (cena regularna to 49,99 zł).

Biedronka namawia nie tylko do zebrania wyjątkowej kolekcji, ale pragnie też zachęcić rodziców do codziennego czytania dzieciom. Służy temu książka Renaty Piątkowskiej "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków", opowiadająca o przygodach wszystkich bohaterów z akcji Biedronki. Książkę można zakupić za 9,99 zł lub odebrać ją po zebraniu 15 naklejek.

Dzięki książce dzieci mogą dokładniej poznać wszystkie Słodziaki. Sowa Zosia jest najmądrzejszym członkiem Gangu Słodziaków – mówi niewiele, zawsze waży swoje słowa. Lisek Lucek to z kolei jeden z bardziej szalonych Słodziaków, dla którego najlepszą zabawą jest gonitwa za własnym ogonem (jest świetnym myśliwym). Bóbr Borys uwielbia pływać i nurkować, a jego największym marzeniem jest… latanie. Zajączek Zuzia jest najmilszym Słodziakiem - zawsze jest gotowa pomóc przyjaciołom znajdującym się w potrzebie. Pozostali członkowie Gangu to Jeżyk Jerzy (bardzo ciekawski, czasem uparty, ale bardzo lubiany przez kolegów) i Ryś Rysio (wielki marzyciel, który uwielbia wygrzewać się w słońcu).

Dodatkową atrakcją akcji jest bezpłatna aplikacja mobilna na telefony komórkowe. Będą tam dostępne gry edukacyjne dla dzieci, piosenki, filmy, a także dzięki niej będzie można zrobić sobie selfie z każdym członkiem Gangu Słodziaków.

Ponadto akcji towarzyszyć będą specjalne „słodziakowe piosenki”, w rytm których zabawa z Gangiem Słodziaków będzie jeszcze przyjemniejsza i możliwe będzie lepsze poznanie każdego ze zwierzaków.

Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a członków Gangu Słodziaków i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Kategorie

Ostatnie wpisy

    Aktualne wiadomości handlowe sieci