Strona internetowa:

https://tesco.pl/

Liczba gazetek:

87

Tesco - promocje

Tesco to sieć hipermarketów i supermarketów, która dotarła do Polski i bardzo szybko zaczęła rozwijać się w naszym kraju. Na początku swojej działalności sklepy zajmowały się sprzedażą żywności, ale później rozszerzyły swoją ofertę również o odzież, a także sprzęt elektroniczny. Aktualnie duż ...

e hipermarkety i niewielkie sklepiki Tesco można spotkać w różnych miastach Polski.

Co można znaleźć w gazetkach promocyjnych Tesco?

Sieć Tesco zachęca swoich klientów do zapoznawania się z najnowszymi przecenami, które umieszczane są w gazetkach promocyjnych. Te specjalne oferty pojawiają się średnio co tydzień. Dzięki temu zawsze w sklepach Tesco można spotkać wiele różnych promocji. Liczba stron znajdująca się w gazetkach nie jest jednoznaczna. Najczęściej wynosi 20, ale zdarzają się również oferty obszerniejsze, jak i mniej bogate w przecenione produkty. Wszystkie gazetki są bardzo przejrzyste, dzięki czemu planowanie zakupów w tej sieci jest łatwiejsze. W katalogach można znaleźć przede wszystkim produkty spożywcze, ale także artykuły chemiczne i różnorodne akcesoria.

Marki własne sieci Tesco

Sieć Tesco oferuje swoim klientom zarówno produkty znanych i cenionych marek, jak i artykuły marek własnych. To właśnie te oferty są przygotowywane z największą pasją i wysiłkiem przy wykorzystaniu wiedzy najlepszych ekspertów, a także opinii klientów sieci. Tesco przeprowadza różne badania i testy, które pokazują, jak produktów konsumenci oczekują najbardziej.

Rozwiń tekst

O sieci Tesco

Tesco to brytyjska sieć hipermarketów, która posiada ponad 400 sklepów na terenie Polski. W ofercie znajduje się ogromny wybór produktów spożywczych, mięsnych, ryb i pieczywa, chemii gospodarczej i artykułów gospodarstwa domowego. W 2001r. Tesco stworzyło własną markę produktów, które stanowią tańszy odpowiednik tych dostępnych na rynku, a w 2006r. sieć wprowadziła do sprzedaży markę odzieżową Cherokee. Sieć stworzyła program Club Card, który umożliwia klientom zbieranie punktów i ich wymianę na dowolne produkty lub korzystanie z promocyjnych cen. Obecnie klienci mogą korzystać z możliwości zakupów on-line z dostawą do domu, które promowane są licznymi akcjami promocyjnymi. Tesco wspiera również fundacje i domy dziecka, jest też pierwszym hipermarketem, który zrezygnował z plastikowych reklamówek na rzecz promocji ekologii.