Dodaj sklep Stokrotka Market do ulubionych

Strona internetowa:

https://stokrotka.pl/

Liczba gazetek:

61

Stokrotka Market - promocje

Stokrotka Market to nowy format sklepów sieci Stokrotka. Pierwsze punkty działające w tym formacie otwarto w 2014 r. w Tychach, Opolu oraz Poznaniu. Wprowadzone zostały oferty współpracy w modelu franczyzowym. W sklepach Stokrotka Market można znaleźć asortyment podobny do tego, który jest do ...

stępny w sieci Stokrotka. Nowe sklepy posiadają jednak mniejszą powierzchnię niż supermarkety. Operują one na 200-400 metrach kwadratowych i stanowią podstawę rozwoju potencjału sprzedażowego sieci Stokrotka.</p> <p><strong>Co można znaleźć w gazetkach promocyjnych Stokrotka Market?</strong></p> <p>Sieć Stokrotka Market stara się w jak najlepszy sposób spełniać oczekiwania klientów, dlatego proponuje im korzystanie z gazetek promocyjnych, które pojawiają się co tydzień. Zazwyczaj zawierają 13 stron licznych przecen, niekiedy zdarzają się wydania, kiedy tych stron jest więcej. Na łamach gazetek można znaleźć wiele atrakcyjnych produktów spożywczych, artykułów chemicznych, a także akcesoriów przeznaczonych do użytku domowego. Jeśli lubisz często otrzymywać informacje na temat nowych promocji to z pewnością polubisz sklepy Stokrotka Market.</p> <p>Gazetki promocyjne są bardzo przejrzyste, dzięki czemu planowanie i robienie zakupów w tej sieci staje się łatwiejsze. Przy każdym produkcie znajduje się jego aktualne cena. Ponadto podana jest waga artykułu, co sprawia, że klient wie, za co płaci.</p>Rozwiń tekst

O sieci Stokrotka Market

Stokrotka to polska sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych. Jej historia rozpoczęła się w 1994 r., kiedy w Lublinie powstała firma Eden, czyli spółka oparta na polskim kapitale, która następnie przeobraziła się właśnie w Stokrotkę. Pierwszy sklep tej sieci powstał dwa lata później w Łęcznej. Do roku 2009 przybyło ponad 30 nowych sklepów, a w 2013 r. została utworzona własna sieć logistyczna i wprowadzono nowoczesną wizualizację sklepów. Utworzono także nowe hasło i logo dla marki. W 2018 r. sieć liczyła już 500 placówek.