Strona główna >Lokalizacje >Warszawa
Mieszkańcy Warszawy bardzo cenią sobie możliwość zrobienia zakupów w centrum handlowym, ponieważ pozwala im to na zaoszczędzenie cennego czasu. W Warszawie funkcjonuje prawie 40 dużych centrów Handlowych, są to: Galeria Mokotów, Westfield Arkadia, Wola Park, Złote Tarasy, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, Blue City, Centrum Łopuszańska 22, Centrum Praskie Koneser, Centrum Skorosze, Centrum Ursynów, City Park, Elektrownia Powiśle, Factory Annopol, Factory Ursus, Ferio Wawer, Galeria Handlowa Rondo Wiatraczna, Galeria Handlowa Bemowo, Galeria Ken Center, Galeria Młociny, Galeria Pod Dębami, Galeria Północna, Galeria Renova, Galeria Wileńska, Hala Koszyki, Homepark Targówek, King Cross Praga, Metropol Dom i Wnętrze, Okęcie Park, trzy Pasaże Tesco, Plac Unii City Shopping, Sadyba Best Mall, Vis a Vis Warszawa, Wars Sawa Junior oraz Zielony Targówek.
Warszawa jest również miastem, gdzie swoją działalność prowadzi ogromna liczba sklepów sieciowych. Na terenie całego miasta funkcjonuje ponad 80 różnych sieci, które zajmują się sprzedażą produktów wszelkiego rodzaju. Do najpopularniejszych sklepów sieciowych w stolicy należą między innymi: Biedronka - która posada aż 157 lokali w Warszawie, Lidl, Pepco, Rossmann, Super-Pharm, Żabka, Agata Meble, Aldi, Auchan, Bricoman, Carrefour, Castorama, Coccodrillo, E.Leclerc, Empik, Flying Tiger, Jula, Ikea, Hebe, Intermarche, Kaufland, Kontigo, OBI, Leroy Merlin, Lewiatan, Natura, Media Markt, Media Expert, Netto, Mrówka, Ryłko, Stokrotka, Świat Książki i wiele, wiele innych.
Duża ilość sklepów sieciowych w danym mieście znacząco zwiększa szansę na otrzymanie jakiegoś rabatu lub zniżki. Rabaty mogą być przyznawane w różnej formie i uzależnione od spełnienia konkretnych warunków. Najczęściej przyznawanym rabatem jest zniżka ilościowa, aby ją otrzymać klient musi zazwyczaj kupić określoną ilość danego produktu - wówczas cena jednostkowa artykułu jest niższa, niż przy zakupie jednej sztuki. Z tego typu promocjami można spotkać się w sklepach spożywczych, np. w Biedronce, Lidlu lub Żabce, a także w drogeriach, np. słynna akcja Rossmanna 2+2. W stolicy warto także szukać rabatów sezonowych, które polegają na obniżce cen produktów, które nie sprzedały się w danym sezonie, przez co obecnie ich cena jest znacznie niższa niż początkowa.
Jeśli chcesz być na bieżąco z promocjami i znać wszystkie aktualne nowości, to koniecznie przeglądaj gazetki promocyjne, które znajdziesz zarówno na stojakach w sklepach stacjonarnych, jak i na stronach internetowych. Ponadto, warto zainstalować aplikację danego sklepu, ponieważ wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o dostępnych zniżkach, a dodatkowo możesz uzyskać dzięki nim rabat na konkretne produkty - jak np. podczas korzystania z aplikacji Lidla.