Strona główna >Lokalizacje >Chorzów
Klienci bardzo lubią robić zakupy w centrach handlowych, ponieważ mogą zaoszczędzić dużo czasu. Ponadto bardzo często w takim miejscu można nie tylko zrobić zakupy, ale także zjeść obiad lub kolację. W centrum handlowym wszystkie sklepy znajdują się na obszarze jednego budynku, dzięki czemu nie trzeba przemieszczać się po mieście, stać w korkach czy też czekać na komunikację miejską, a także nie ma potrzeby zwracania uwagi na pogodę panującą na zewnątrz, gdyż aby przejść do kolejnego sklepu nie trzeba wychodzić z budynku. Na terenie Chorzowa działa jedne centrum handlowe - jest to AKS, na obszarze którego można znaleźć między innymi takie sklepy, jak: Rossmann, Media Expert, Pepco czy też biuro podróży Itaka.
Konsumenci bardzo chętnie korzystają z możliwości, jaką jest zrobienie zakupów w sklepach sieciowych. Dlaczego? Ponieważ oferta tych sklepów jest niemal identyczna w każdym mieście, więc klient wie, czego może się spodziewać po wejściu do sklepu - jakiej jakości produkty zastanie czy też na jaką zniżkę lub promocje może liczyć. W Chorzowie działa ponad 30 różnych sklepów sieciowych, najpopularniejsze z nich to między innymi: Biedronka, Dino, Lidl, Pepco, Rossmann, Żabka, Aldi, Carrefour, Castorama, E.Leclerc, Flying Tiger, Hebe, Kaufland, Media Expert, Media Markt, Natura, Netto, RTV Euro AGD, Stokrotka, TXM Textilmarket, Vox, Ziko Dermo, Black Red White, Bodzio, Drogerie Laboo, Globi oraz Groszek.
Jeśli chcesz dowiedzieć się w jakich sklepach sieciowych otrzymasz najkorzystniejszy rabat, to koniecznie sprawdź bazę sklepów z Chorzowa, aby ustalić jakie sklepy są w Twojej okolicy. To jaką formę przyjmie rabat, oraz jakie warunki należy spełnić, aby go otrzymać, zależy głównie od konkretnej sieci. Najczęściej spotykanym rodzajem rabatu jest zniżka ilościowa, która oznacza niższą cenę za pojedynczą sztukę produktu przy zakupie określonej ilości sztuk danego artykułu. Z rabatem tego typu można spotkać się najczęściej w sklepach spożywczych, np. w Biedronce, gdzie kupując 3 kostki masła przy jednej transakcji klient zapłaci mniej, niż gdyby kupował je osobno. Podobne działania wprowadzają także drogerie, które dość często stosują akcje typu 2+2. Inną formą przyznawania rabatu może być tak zwany rabat sezonowy, czyli obniżanie cen na te produkty, które pochodzą z ubiegłego sezonu lub poprzedniej kolekcji.
Aby być na bieżąco z aktualnymi promocjami koniecznie sprawdzaj gazetki promocyjne poszczególnych sieci handlowych. Możesz zrobić to zarówno w tradycyjny sposób, jak i przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu. Z gazetek takich dowiesz się nie tylko o bieżących promocjach, ale także o akcjach promocyjnych zaplanowanych na najbliższy czas. Dobrym rozwiązaniem jest także zainstalowanie aplikacji mobilnej konkretnego sklepu - tego typu rozwiązania oferują swoim klientom np. takie sklepy jak: Żabka, Rossmann czy też Lidl.