Więcej zdrowej żywności w sklepach Tesco

18.09.2020

|

Sieci handlowe

Więcej zdrowej żywności w sklepach Tesco

Marka Tesco słynie z tego, że dopasowuje swój asortyment do potrzeb konsumentów. To jedna z pierwszych sieci, która wprowadziła produkty z działów bio, wegańskiego czy kuchnie świata. Obecnie oferta ta jest rozszerzana. Czego możemy się spodziewać?

Zmiany na półkach Tesco!

Na półkach Tesco pojawi się trzy razy więcej artykułów bio, m.in. będą to kasze, ryże, mąki, makarony, płatki śniadaniowe, przyprawy, musli, oleje, octy, warzywa w puszkach, ketchupy, passaty, musztardy, słodycze, kawa oraz herbata. Asortyment będzie naprawdę szeroki i każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Oprócz tego skorzystają również weganie, ponieważ Tesco zaproponuje im szeroki wybór past warzywnych, napojów roślinnych czy zamienników popularnych produktów, takich jak jaja czy majonez. Oprócz tego pojawią się substytuty innych składników oraz gotowe potrawy, które można chwycić w biegu. W sierpniu na półkach Tesco pojawią się także produkty, które zachęcą do poznawania smaków świata bez wyjeżdżania! W asortymencie pojawi się aż 117 oryginalnych nowości z każdego kontynentu. Każdy produkt oznaczony będzie flagą kraju, z którego pochodzi, co znacznie ułatwi wybór produktów. To jeszcze nie koniec! Sieć postanowiła zadbać o osoby z różnymi nietolerancjami, dlatego w Tesco poszerzono dwukrotnie ofertę wyrobów bez glutenu i bez cukru. Najwięcej wśród nich znajdziemy słodyczy, gotowych mieszanek do wypieków, mąk oraz ciastek.

„Takie zdrowe” – nowy koncept Tesco i Mercury S.A.

„W trosce o zdrowie oraz komfort swoich klientów stale szukamy innowacyjnych rozwiązań. Wprowadzanie zmian i poszerzanie asortymentu to jedne z kluczowych działań w celu spełnienia obecnych oczekiwań klientów i wymagań rynku. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po pozycje z ekologicznych upraw, które zawierają naturalne składniki. Bardzo często świadomie poszukują także produktów bezglutenowych, bez cukru, bez laktozy.” - stwierdza Marcin Buczek, Lead Buying Manager w Tesco. „Zdrowa żywność to bardzo dynamicznie rosnąca kategoria rynku FMCG, dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do projektu jednego z liderów dystrybucji produktów zdrowej żywności w Polsce. W efekcie w 75 sklepach Tesco powstała strefa „Takie zdrowe”. Za projektem stoi ogólnopolska firma z wieloletnim doświadczeniem, Merkury S.A. Jest to jeden z liderów i jednocześnie kreator rynku zdrowej żywności w Polsce.” – dodaje.

Tesco połączyło siły z firmą Merkury S.A., co zaowocowało konceptem „Takie zdrowe”, który zachęcać ma do prób wdrażania zdrowej żywności do codziennej diety. Co ważne, pomysł ten to nie tylko produkty na półkach, ale także strona internetowa, która edukuje na temat świadomej diety. Na witrynie znajdziesz m.in. przepisy na zdrową dietę.

„Naszym celem we współpracy z Tesco było przygotowanie wartościowej i kompletnej oferty produktów zdrowej żywności, tak aby klient Tesco nie musiał szukać uzupełnień na zewnątrz. Zaproponowane przez nas specjalne regały i oznaczenia mają za zadanie pomóc klientowi w łatwiejszych zakupach” – mówi Joanna Citko, Trade Marketing Manager w Merkury S.A.